آرشیو سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، شماره ۵۶۱۰
صفحه آخر
۲۴

سود 8 میلیارد تومانی تعاونی چاپخانه داران در سال 92

شهرک چاپ راه اندازی می شود

رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران از اجرایی شدن راه اندازی شهرک صنعتی چاپ و بسته بندی تهران در اتحادیه و تعاونی چاپخانه داران خبر داد.

نشست هم اندیشی اتحادیه و تعاونی چاپخانه داران تهران با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تالار اجتماعات این تعاونی و با حضور «علی نیکوسخن»، رئیس اتحادیه چاپخانه داران، «احمدرضا اعتماد مظاهری»، مدیرعامل تعاونی چاپخانه داران و جمعی از فعالان صنعت چاپ تهران برگزار شد.

علی نیکوسخن، رئیس اتحادیه چاپخانه داران در این مراسم با اشاره به اجرایی شدن راه اندازی شهرک صنعتی چاپ و بسته بندی تهران در اتحادیه و تعاونی چاپخانه داران گفت: «موفق شدیم تا مقدمات در اختیار گرفتن قطعه زمین مناسبی را به انجام رسانده و مراحل آماده سازی آن جهت ارائه به چاپخانه داران را آغاز کنیم.»

همچنین احمدرضا اعتمادمظاهری، مدیرعامل تعاونی چاپخانه داران در این مراسم گزارشی از فعالیت های تعاونی چاپخانه داران ارائه کرد که فروش بیش از 8 میلیارد تومان محصولات در سال جاری و سود حاصل از آن، سرمایه گذاری های متعدد اعضا در موضوع واردات مواد اولیه و ملزومات چاپ مورد نیاز اعضا، افزایش ارزش سهام و... بخشی از این موارد بود که به گفته وی، نتیجه این عملکرد موجب شده تا تعاونی چاپخانه داران در سال جاری به عنوان یکی از تعاونی های برتر کشور شناخته شود.

«محسن بیگلری»، نماینده مردم سقز و بانه و عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی نیز سخنران بعدی بود که به بیان دیدگاه های خود پیرامون صنعت چاپ پرداخته و اظهار داشت: «متاسفانه صنعت چاپ امروزه با مشکلات و موارد متعددی مواجه شده است. نگرش ممیزی و نظارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهره مند نبودن این صنعت از تمام ظرفیت های موجود داخلی، مسائل متعددی را فراروی این صنعت قرار داده است.»