آرشیو سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳، شماره ۸۰۷۶
شهرستان ها
۵

فرماندار ساوه یک بسیجی متعهد، متخصص و تلاشگر بود

ساوه-خبرنگاررسالت:مهندس احمد آزاد فرماندار شهرستان ساوه در مدت یکسال واندی که این مسئولیت خطیر را پدیرفته نشان داده است که هنوز این یاران جبهه وجنگ هستند که در راه خدمت وسازندگی میهن اسلامی ودرراستای منویات مقام معظم رهبری واهداف نظام مقدس همچنان استوار و ساعی صادقانه در خدمت امت شهید پرور ونظام می باشند. آزاد با شناخت مسائل ومشکلات ومعضلات واولویت بندی آنها به لحاظ بومی بودن واشنایی کامل با منطقه، فرهنگ، مسائل اجتماعی، موقعیت استراتژیک. مذهب. تاریخ، اعتقادات. و... با سختکوشی، برنامه ریزی درست واصولی وبهره گیری ازتمام پتانسیلها ونیروهای انسانی، فکری و طبیعی ساوه توانسته به رفع کمبودها، مسائل، مشکلات، معضلات و... شهرستان ساوه همت گمارد. او در همین راستا از همکاران و مسولین اداری وانتظامی شهرستان نیز خواسته که به همین منوال.

وظایف خود را به نحو احسن انجام داده وفرمایشات مقام معظم رهبری را در زمینه های گوناگون وبویژه اقتصاد مقاومتی وبخصوص اقتصاد وفرهنگ چراغ راه خود قرار دهد. خدای ناکرده زمانی فرا می رسد که دیگر خیلی دیر است و می شود نوشدارو پس از مرگ سهراب در هر صورت کشور به مدیران ومدیریتهایی مانند فرماندار ساوه مهندس احمد آزاد و هنرمندان متعهد وفرهیخته به شدت نیاز دارد اما متاسفانه باید گفت ظاهرا با

تلاشهای پیگیرعده ای که ما دراینجا قصد نام بردن از هیچ کسی را نداریم با کمال تعجب کسی را که همگان در جلسه تودیع ومعارفه از امام جمعه تا خود نماینده واستاندار و...از کارها وخدماتش بسیار تعریف وتمجید کردند واذعان داشتند که مهندس آزاد فرمانداری پر تلاش، متعهد، متخصص، بسیجی وپیرو ولایت بوده وچون ایام دفاع مقدس بسیجی وار و خالصانه خدمت کرده ودر طی یکسال و اندی به اندازه حداقل چهار سال کار کرده ومشکلات ومسائل مهم شهرستان را مرتفع نموده وکارهایی را که سالها به زمین مانده بود به سر انجام رسانده باید به دلایلی که بیشتر به یک بهانه می ماند از سمت خود برکنار شود. اما متاسفانه در کمال ناباوری این نیروی کار امد وتلاشگر را با حکمی از کار برکنار وشهرستانی را ازنعمت وجودش محروم ساختند.باید گفت چه کس یا کسانی می باید پاسخگوی این اعمال و مهره چینی ها وخودی و غیر خودی کردنها باشند.