آرشیو شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۳، شماره ۲۹۳۹
ورزش
۱۵

خبر

جام باشگاه های کشتی جهان در ایران

با تایید فدراسیون جهانی کشتی رقابت های جام باشگاه های جهان در دو رشته آزاد و فرنگی در ایران برگزار می شود. رقابت های کشتی آزاد پنجم تا هفتم آذر ماه سال جاری در شهر جویبار استان مازندران و مسابقات کشتی فرنگی 12 تا 14 آذر ماه در استان خوزستان برگزار خواهد شد. برگزاری این مسابقات در ایران از سوی فدراسیون جهانی تایید و اعلام شده است.

برنامه تیم ملی فوتبال تا پیش از جام جهانی

تیم ملی فوتبال ایران قرار است اردوی تدارکاتی پیش از جام جهانی 2014 برزیل را در کشور اتریش برگزار کند. کمپ تیم ملی از 12 تا 21 مه (22 تا 31 اردیبهشت) در منطقه باد والترزدورف است. آنها سپس به باد تاتزامانزدورف واقع در برگنلند می روند و تا 30 مه (9 خرداد) در آنجا اردو خواهند داشت. دیدار دوستانه مقابل بلاروس در 18 مه (28 اردیبهشت) در کاپفنبرگ استریا و مقابل مونته نگرو 26 مه (5 خرداد) و همچنین آنگولادر 30 مه (9 خرداد) در هارتبرگ استریا خواهد بود. تیم ملی فوتبال ایران نخستین اردوی پیش از جام جهانی خود را اکنون در آفریقای جنوبی برگزار می کند که در آنجا با سه تیم باشگاهی و تیم ملی موزامبیک دیدار می کند.

وزیر ورزش: تیم های حاشیه ساز دست از کارهای شان بردارند

محمود گودرزی در واکنش به موضع گیری مسوولان برخی تیم های لیگ برتری نسبت به تیم ملی گفت: موفقیت تیم ملی هدف اصلی و بی چون و چرای ما به شمار می آید که باید در این بین تمامی نگاه ها معطوف به موفقیت این تیم باشد. برخی ها به دنبال حاشیه هستند که این به هیچ وجه درست نیست زیرا امنیت روانی را برای توفیق تیم ملی در جام جهانی سلب می کند و حاشیه تنها روی روحیه تیم و کادر فنی تاثیر می گذارد. به برخی از تیم های باشگاهی که برای تیم ملی حاشیه درست می کنند توصیه می کنم از این کارشان دست بردارند.

کاپیتان پرسپولیس از تیم ملی خداحافظی کرد

محمد نوری، کاپیتان پرسپولیس که در این فصل با توجه به درخشش ستاره های جوان علی دایی فرصت کمی برای حضور در ترکیب اصلی تیمش پیدا کرد از تیم ملی خداحافظی کرد. نشریه نیجریه یی ونگارد در مطلبی جالب از خداحافظی نوری خبر داد. مشخص نیست منبع خبرهای این روزنامه چه فرد یا افرادی هستند اما آنها زودتر از نوری دست به انتشار خبر زدند!