آرشیو دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۲۹۴۱
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

وزارت ورزش و جوانان، مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان تیم فوتبال استقلال را منتشر کرد/ قلعه نویی و رحمتی یک میلیارد و 300 میلیون تومان، خسرو حیدری یک میلیارد و 600 میلیون تومان و تیموریان دو میلیارد و 350 میلیون تومان مبلغ قراردادشان بوده است.

احمد احمدی، تنها نماینده بادبانی در بازی های آسیایی اینچئون، در پایان دور اول رقابت های کاپ لیزر اروپا در سوییس در رده هفتم قرار گرفت.

قرعه کشی دیدار پلی آف لیگ برتر فوتبال میان تیم های فجرسپاسی و پیکان برگزار شد/ بر این اساس تیم فجرسپاسی دیدار رفت را شنبه هفته آینده در شیراز میزبانی خواهد کرد/ دیدار برگشت نیز پنجشنبه، یازدهم اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود.

ترکیب نهایی تیم ملی موی تای برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان مشخص شد/ رقابت های موی تای قهرمانی جهان از 10 تا 20 اردیبهشت ماه در جزیره لنکاوی مالزی در 14 وزن برگزار می شود.

قرعه کشی رقابت های والیبال نشسته انتخابی جهانی و ورودی بازی های آسیایی اینچئون انجام شد/ بر این اساس، ایران در گروه «الف» با تیم های قزاقستان، مغولستان و ژاپن همگروه شد/ در گروه «ب» تیم های چین، عراق، میانمار و کره جنوبی قرار گرفتند.

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار دوستانه خود مقابل ازبکستان با نتیجه 6 بر 2 به پیروزی رسید/ فرهاد فخیم، فرهاد توکلی، علیرضا وفایی، مهدی جاوید، احمد اسماعیل پور و مهران عالیقدر گل های تیم ایران را به ثمر رساندند.

تیم منتخب پرش با اسب ایران موفق شد عنوان نایب قهرمانی مسابقات بین المللی CSI دو ستاره کره جنوبی را به دست آورد.