آرشیو شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۳۱۸۹
ورزش
۲۴

رقابت فشرده برای در اختیار گرفتن باشگاه استقلال

وزارت ورزش و جوانان در تلاش است هر چه زودتر تکلیف باشگاه استقلال را مانند پرسپولیس مشخص کند.پس از معرفی اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، وزارت ورزش و جوانان قصد دارد هفته آینده تکلیف هیات مدیره باشگاه استقلال را نیز مشخص کند تا آبی پوشان پایتخت همانند سرخ پوشان از بلاتکلیفی خارج شوند.

دغدغه وزارت ورزش انتخاب تیمی قدرتمند و البته مورد تایید این وزارتخانه برای انتخاب اسپانسر است تا بتواند مانند پرسپولیس بودجه 30 میلیاردی برای فصل آینده به این باشگاه تزریق و همچنین بخشی از بدهی های گذشته باشگاه استقلال را تقبل کند.

به گزارش تسنیم، در این زمینه شنیده می شود 4 فرد و گروه خواهان واگذاری یکساله اسپانسری باشگاه استقلال هستند. یکی از این افراد مهدی پرهام، مالک پیشین نساجی مازندران و عضو پیشین هیات مدیره استقلال است که هفته گذشته با امیر رضا خادم، معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان جلسه ای برگزار کرد. او ضمن ضمانت پرداخت 30 میلیارد تومان برای یک فصل خواستار حضور افراد مدنظرش در هیات مدیره هم شده است.

این نکته را باید در گروه پیشنهادی پرهام اضافه کرد که با توجه به سابقه همکاری او با مقداد نجف نژاد، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال و با انتخاب گروه پرهام شاید شاهد ادامه فعالیت نجف نژاد در استقلال باشیم. در این میان شنیده می شود حسن زمانی دیگر عضو هیات مدیره استقلال نیز در تیم پیشنهادی پرهام قرار دارد.

از برادران شفیع زاده، مدیران پیشین استقلال اهواز و عبدالرضا موسوی مدیرعامل هواپیمایی زاگرس به عنوان دیگر افرادی که خواهان اسپانسری استقلال برای یک سال هستند و در این باره با وزارت ورزش هم صحبت هایی انجام داده اند، یاد می شود.

مدیرعامل هواپیمایی زاگرس یکی از دوستان امیر قلعه نویی است و سرمربی استقلال بارها در مصاحبه های خود از وی به دلیل در اختیار گذاشتن مقدمات سفر به شهرهای ایرانی برای برگزاری مسابقات تشکر کرده است.

نفر چهارم علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال است که هفته گذشته و پس از پایان جلسه با خادم در وزارت ورزش اعلام کرد که دو پیشنهاد خود را به وزارت ورزش داده است.