آرشیو شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۵۶۴۲
صفحه آخر
۲۴
ایستگاه مصلی

رونمایی نماد اقتصاد و فرهنگ

نماد اقتصاد و فرهنگ با حضور سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد و شهردار منطقه 7 و جمعی از مدیران نمایشگاه کتاب رونمایی شد. این یادمان شهری به مناسبت نامگذاری سال 1393 از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ساخته و در مصلای امام خمینی(ره) نصب شد.

قلم هوشمند مدارس

قلم هوشمند، جدیدترین تکنولوژی آموزش در جهت هوشمندسازی مدارس، رونمایی شد.

تراکنش 5 تا 5/6 میلیاردی در روز

تراکنش (خرید کارتی) نمایشگاه روزانه بین 5/4 تا 5 میلیارد، در روزهای تعطیل به 5/6 میلیارد رسید.

گزینه های احتمالی نمایشگاه

شهرام نیا قائم مقام نمایشگاه تهران از مذاکره با مالزی، قطر و گرجستان برای مهمان ویژه سال آینده نام برد و از مصلای تهران، باغ کتاب، فضایی در حکیمیه تهران و شهر آفتاب به عنوان گزینه های مورد بررسی در نمایشگاه سال آینده خبر داد.

پدیدآورندگان و ناشران برگزیده

پدیدآورندگان و ناشران برگزیده حوزه جوان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به شرح زیر معرفی شدند: پدیدآورندگان حوزه جوان: پرویز خرسند، هوشنگ مرادی کرمانی و محمود حکیمی. ناشران برگزیده حوزه جوان: امیر حسین زادگان (ققنوس)، رضا هاشمی نژاد (افق)، سیدمهدی شجاعی (نیستان)، مختار صحرایی (جوانه رشد)، حسام مظاهری (آرما)، محسن حدادی (میراث اهل قلم) و مهدی فقیهی نژاد (کتاب فردا).

بازدید شخصیت ها از نمایشگاه

حجت الاسلام والمسلمین «عبدالحسین معزی» نماینده ولی فقیه در مرکز اسلامی انگلستان، علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی و محمدرضا عارف از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روزهای پنجشنبه و جمعه از نمایشگاه بازدید کردند.

مراسم پایانی نمایشگاه

آیین اختتامیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ساعت 10 روز شنبه 20 اردیبهشت با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می شود. این نمایشگاه روز 10 اردیبهشت با شعار «بهشت دانایی در ضیافت کلمات» با سخنرانی حسن روحانی رئیس جمهوری آغاز به کار کرد و در روز 20 اردیبهشت ماه با سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به کار خود پایان می دهد.