آرشیو پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۵۶۴۶
شوک امروز
۱۲

گروگانگیری شرور در محاصره پلیس

جوان شرور که خود را در محاصره پلیس می دید دست به گروگانگیری زد تا این که هدف گلوله قرار گرفت.

با تلاش ماموران پلیس ساوجبلاغ استان البرز شرور سرشناس منطقه «مهدی آباد» که کلکسیونی از جرایم سنگین را در پرونده خود داشت در جریان یک گروگانگیری نافرجام هدف گلوله قرار گرفت و زمینگیر شد.

در پی دریافت گزارش های زیادی مبنی بر زورگیری، شرارت و مزاحمت برای گروهی از سوی اهالی منطقه مهدی آباد، دستگیری و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس چهارباغ قرار گرفت.

پس از بررسی های صورت گرفته چندین تیم از ماموران زبده با استقرار در محل های از پیش تعیین شده و انجام گشتزنی در ورودی و خروجی شهر این شرور را که همراه یک موتورسیکلت قصد عبور از ایست بازرسی سه راهی باسکول را داشت شناسایی کردند، اما این شرور با مشاهده ماموران مسیر خود را تغییر داده و قصد فرار داشت.

این شرور هنگام فرار به علت نقص فنی موتورش متوقف شده و با قمه پس از تهدید ماموران به سمت آن ها حمله ور شد.

بنابراین با توجه به تسلیم نشدن شرور و برای جلوگیری از هرگونه آسیب پذیری برای رهگذران، ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح و شلیک یک تیر هوایی از متهم خواستند خود را تسلیم کرده و قمه اش را تحویل ماموران دهد.ولی پسر شرور نه تنها به اخطار ماموران توجهی نکرد بلکه با گروگان گرفتن یک راننده عبوری قصد فرار قانونی را داشت که با تیزهوشی ماموران و در یک عملیات ویژه پس از اصابت چندین گلوله از ناحیه پا دستگیر شد.سرهنگ «محمدی» رئیس پلیس ساوجبلاغ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: شرور گروگانگیر دستگیر شده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.