آرشیو شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۵۶۴۷
حوادث امروز
۱۴

ماموران تیزهوش کشف کردند

قاچاق افیون در ترانزیت خودروهای مدل بالا

گروه شوک: تیزهوشی ماموران پلیس گشت کافی بود تا راز محموله افیون در ترانزیت خودروهای مدل بالاکشف شود.فروردین ماه سال جاری ماموران پلیس غرب استان تهران هنگام گشتزنی در جاده رباط کریم به شهریار به راننده تریلری که حامل 6 خودروی سواری شاسی بلند بود مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر وی را متوقف کردند.

راننده تریلر پس از توقف ادعا کرد باید خودروهای گرانقیمت را هر چه سریع تر به مقصد برساند و سعی کرد با زیرکی خود را از دست ماموران رها کند ولی وقتی در بازرسی از تریلر و خودروها از داخل یکی از خودروهای صفر کیلومتر 70 کیلوگرم موادمخدر پیدا شد چاره ای جز سکوت ندید.

راننده تریلر و شاگردانش به نام های «هادی» 41ساله و «امیر» 63 ساله که اهل یکی از استان های جنوبی کشور هستند ادعا کردند محموله شان را از بوشهر بارگیری کرده و قصد داشته اند آن را به یکی از قاچاقچیان افیون در شهریار تحویل دهند و تصور نمی کردند از سوی پلیس شناسایی شوند. سرهنگ «کامران تقی بیگی» معاون هماهنگ کننده پلیس غرب استان تهران در این باره به شوک گفت: برای تامین امنیت و مبارزه با ورود مواد مخدر به شهرهای غرب استان تلاش همه جانبه ای از سوی پلیس صورت می گیرد که خوشبختانه ماموران ما در بررسی از خودروهای بارگیری شده موفق به یافتن موادمخدر شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران مبارزه با موادمخدر در حال بازجویی از این دو تبهکار برای شناسایی سایر قاچاقچیان هستند.