آرشیو دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳، شماره ۵۶۶۰
ورزشی
۲۱

ورزش ایران

اعزام 16 تیرانداز به مسابقات جهانی مونیخ

طبق اعلام سازمان تیم های ملی، تیم تفنگ و تپانچه کشورمان با 16 ورزشکار راهی مسابقات جهانی مونیخ خواهد شد. محمد احمدی، ابراهیم رحیمی سنگری، ابراهیم برخورداری، سارا میرابی، سارینا قرابت و الهام هریجانی در رشته تپانچه به مربیگری احمد نجفی و نرگس امام قلی نژاد، الهه احمدی، دینا فرزادخواه، نجمه خدمتی، مه لقا جام بزرگ، حسین باقری، مهدی جعفری پویا، ساسان شهسواری، امیرحسین گل پسند و مهدی احمدی در رشته تفنگ به مربیگری لازلو سوچک و الهام هاشمی، اعضای تیم ملی کشورمان را تشکیل می دهند. این مسابقات از تاریخ 14 الی 23 خرداد، با حضور 91 کشور در مونیخ آلمان برگزار می شود.

معرفی قهرمانان لیگ برتر و دسته یک اسکواش

تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان موفق شد در مسابقات لیگ برتر اسکواش بانوان بدون باخت در جایگاه نخست قرار گیرد. تیم هیات اسکواش تهران نیز دوم و اراک در جایگاه سوم ایستاد. اما در رقابت های دسته یک بانوان تیم برنج سفره ایده آل گیلان عنوان قهرمانی و تیم آذربایجان شرقی نایب قهرمانی را به دست آوردند و توانستند به لیگ برتر صعود کنند.

5 سانداکار از ادامه اردو بازماندند

به دنبال برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی ووشو 5 سانداکار از ادامه حضور در اردوها بازماندند. در آغاز مرحله چهارم اردوی آماده سازی تیم ملی ووشو مدعیان حضور در بازی های آسیایی اینچئون در مرحله سوم از رقابت های انتخابی به مصاف هم رفتند و در پایان سلیمی، خدابنده لو، کرمی، فاضلی و حسین زاده با شکست از رقبای خود از اردو خط خوردند.