آرشیو سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۳۱
سیاست
۳

پیامک: 30004699

الو شرق 88640260

دود فراوان خودروهای دودزا: برخی از خودروهای ادارات دولتی دودزا در شهر رفت وآمد و هوای شهر را بیشتر آلوده می کنند. بجاست مسوولان راهنمایی و رانندگی خودروهایی را که سبب آلودگی و نارضایتی شهروندان می شوند، جمع آوری یا روانه مراکز معاینه فنی کنند.

ع فرقانی از تهران

شرکت برق: ابتدای خیابان کیامنش منشعب از خیابان 17شهریور و بالاتر از پل آهنگ، شب ها تاریک است. از مسوولان شرکت برق منطقه ای تقاضای رفع نقص فنی و روشنایی محل را داریم.

یکی از ساکنان محل

نان گران شد، باکیفیت نشد: باید به کیفیت نامطلوب نان در برخی نانوایی ها رسیدگی شود. برخی نانوایی ها نان را بدون کیفیت به فروش می رسانند. ناگفته نماند کارگران این واحد صنفی هر روز تغییر می کنند.

یک مخاطب

سلب آسایش: ساکنان خیابان تکیه اکبرآبادی شمالی، منشعب از بزرگراه شهید محلاتی قبل از ساخت و راه اندازی بزرگراه امام علی(ع) مشکلات فراوانی را به دلیل کارگاه های گوناگون تحمل می کردند، آیا حالاهم باید مشکلات نبود روشنایی و سلب آسایش کارگاه های دیگری را که در این محل راه اندازی شده، تحمل کنند؟

سیدمحمد علوی از تهران

جاده های روستایی تکاب را دریابید! نبود آسفالت مناسب برخی جاده ها موجب بروز حوادث ناگوار رانندگی و ازبین رفتن جان انسان های بی گناه می شود. ساکنان روستاهای شهرستان تکاب از جمله چراغتپه، قینرجه و گوله گوله گویا با آسفالت جاده هایشان بیگانه اند و مجبورند مشکلات فراوانی را به لحاظ رفت وآمد تحمل کنند. کمااینکه چنانچه اهالی روستا بیمار شوند و نیاز مبرم به مراکز درمانی پیدا کنند، باید از جاده هایی که آسفالت مناسب ندارد، عبور کنند. ضرورت دارد مسوولان وزارت راه و ترابری و راهداری و فرمانداری تکاب برای پیشگیری از حوادث ناگوار رانندگی، به جاده های روستایی این منطقه هم توجه ویژه داشته باشند.

عبدالله جعفری از تکاب

رانندگان پرطمع: برخی رانندگان مسافربر بیشتر از کرایه های تعیین شده از مسافران کرایه می گیرند. تکلیف مسافران با چنین رانندگانی چیست؟ ضرورت دارد مسوولان به اینگونه تخلف ها هم رسیدگی کنند.

فهیمه محبتی