آرشیو دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، شماره ۳۹۹۲
حوادث
۱۹

سارق انگشتر ارثیه ای به دام افتاد

مرد جوانی که با سرقت انگشتر گرانقیمت یک مسافر در فرودگاه مهرآباد تهران تحت تعقیب پلیس بود، دستگیر شد.

به گزارش جام جم، روز سی و یکم اردیبهشت امسال مردی با حضور در شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب فرودگاه مهرآباد تهران از سرقت انگشتر گرانقیمتش خبرداد.

شاکی گفت: قصد سفر داشتم و پیش از ورود به هواپیما به گیت پرواز رفتم تا وسایلم بررسی شود. همین که انگشترم را روی دستگاه گذاشتم و به آن سوی گیت رفتم. کیف و دیگر وسایلم آمد اما هر چه منتظر شدم خبری از انگشترم نشد.

موضوع را به پلیس مستقر در فرودگاه خبر دادم و همراه آنها به جستجوی انگشتر پرداختیم اما بی نتیجه بود. انگشترم بیش از هفت میلیون تومان ارزش داشت و یک هدیه خانوادگی بود که موروثی به دستم رسیده و سال ها بود که به عنوان یک میراث خانوادگی از آن نگهداری می کردم.

با تشکیل پرونده و به دستور قضایی، تحقیقات کارآگاهان اداره پلیس آگاهی فرودگاه مهرآباد تهران برای دستگیری سارق و کشف انگشتر گرانقیمت آغاز شد. در مرحله بعدی تحقیقات ماموران با بازبینی فیلم دوربین های مداربسته درسالن های فرودگاه تصویر مرد جوانی را به دست آوردند که انگشتر را دزدیده بود. بنابراین برای پیدا کردن هویت این فرد به بررسی از هویت افرادی پرداختند که روز حادثه برای سفر به این فرودگاه آمده بودند تا این که مشخص شد مسافر سارق به کیش سفر کرده است. با به دست آمدن هویت متهم، تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه او آغاز شد تا سرانجام دو روز پیش متهم دستگیر و انگشتر قیمتی از او کشف شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی فرودگاه مهرآباد تهران در بازجویی به سرقت انگشتر گرانقیمت شاکی اعتراف کرد و گفت: گمان می برده کسی آن را روی گیت جا گذاشته بنابراین وسوسه شده و آن را برداشته است.