آرشیو چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۹۸۱
جامعه
۱۳

دکه خبر

محمد ابویی، رییس خانه شهریاران جوان گفت تلاش می کنیم نخستین پارلمان جوانان شهر تهران را در بهمن ماه امسال و به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام دهه فجر افتتاح کنیم.

سید مهدی میرشاه ولد، سخنگوی ستاد اجرایی سازمان بیمه سلامت از صدور دو میلیون و 500 هزار دفترچه بیمه همگانی رایگان خبر داد و گفت: ثبت نام از متقاضیان فاقد بیمه همچنان ادامه دارد.

مرضیه گرد، معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر ضرورت بازمهندسی در فرآیند آموزشی حاکم بر آموزش از راه دور گفت: هم اکنون 200 هزار بازمانده از تحصیل تحت پوشش قرار دارند، البته تصور ما از بازماندگان از تحصیل عددی سه برابر آمار فعلی است.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص برخی اخبار و شایعات مبنی بر «مشخص نبودن سرپرست دانشگاه تربیت مدرس» و «عدم تایید دکتر طالبی برای ریاست دانشگاه اصفهان توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی» اطلاعیه صادر کرد.

معصومه ابتکار در باره اتهام واردات بنزین نسبت به همسرش گفت: این اتهامات دروغ محض است

کسانی که منافع شان با بنزین سرطانی پتروشیمی گره خورده، این تهمت ها را نسبت می دهند. در حالی که این موضوع از وزارت نفت قابل پیگیری و استعلام است..

توضیح و پوزش

در گزارش روز گذشته صفحه اجتماعی در مورد تعیین سرپرست دانشگاه تهران، در تیتر به جای «نیلی احمد آبادی»، «نیلی محمودآبادی» نوشته شده بود که بدین ترتیب اصلاح و از ایشان و خوانندگان محترم عذرخواهی می شود.