آرشیو چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۹۸۱
ورزش
۱۵

سیاه و سفید

سجادی: اگر لازم باشد به برزیل می روم/ فدراسیون وزنه برداری خودش باید جریمه اش را بدهد.

شفیع: شانس اول قهرمانی در هاکی سالنی آسیا هستیم.

با حکم رسول خادم، رییس فدراسیون کشتی عیسی مومنی، قهرمان آسیا و عضو سابق تیم ملی کشتی آزاد، به عنوان مسوول امور کشتی ساحلی فدراسیون کشتی شد.

برخی رسانه های امریکایی مدعی شدند، رولان گاردنر، فرنگی کار سرشناس امریکایی و قهرمان المپیک 2000 سیدنی در سن 42 سالگی بار دیگر قصد بازگشت به دنیای کشتی دارد.

ماموران نادو بار دیگر در این هفته به صورت سرزده وارد اردوی تیم ملی جودو شده و از ملی پوشان تست دوپینگ گرفتند.

شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک سرپرستی کاروان ایران در بازی های آسیایی را بر عهده خواهد داشت.

تیم ملی دوومیدانی برای حضور در مسابقات جام کازانف قزاقستان به آلماتی سفر کرد که ویزای شش نفر که چهار تن از آنها ورزشکار بودند، آماده نشد و آنها از حضور در این مسابقات بازماندند. رضا قاسمی، الناز کمپانی، میلاد دریساوی و پژمان قلعه نویی دوومیدانی کارانی هستند که ویزایشان آماده نشد.

زهرا نعمتی نخستین زن ایرانی برنده مدال طلای پارالمپیک ایران که به عنوان میهمان کنفرانس سالانه اعضای کنوانسیون معلولین به نیویورک سفر کرده در جلسه نشست مطبوعاتی قبل از شروع کارگروه های این کنفرانس شرکت و بر ارتقای حقوق معلولین در سراسر جهان تاکید کرد.

مراسم قرعه کشی رقابت های تنیس دیویس کاپ در گروه؟ آسیا و اقیانوسیه برگزار شد که تیم های مالزی، سوریه، کامبوج و ترکمنستان در گروه A و تیم های ایران، لبنان، سنگاپور و امارات نیز در گروه B بازی ها قرار گرفتند تا از امروز چهارشنبه رقابت تنیس باز ها آغاز شود.