آرشیو یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۹۸۴
صفحه آخر
۱۶
چهره روز

«دیروز بود» با حضور نونهالی

چند سالی است که رویا نونهالی فعالیت هنری اش را به تئاتر معطوف کرده و بیش از آنکه او را در قاب تلویزیون یا پرده سینما ببینیم، شاهد درخشش روی صحنه نمایش هستیم. البته ناگفته نماند که نونهالی سال 62 فعالیت هنری اش را با تئاتر آغاز کرد ولی سال ها از این عرصه دور بود و در سینما و تلویزیون حضوری پررنگ داشت. این بازیگر با سابقه سال گذشته در نمایش طعم آلوی جنگلی کار نوشین تبریزی به ایفای نقش پرداخت که تحسین بسیاری را برانگیخت. نونهالی قرار است این بار در نمایشی متفاوت با عنوان «دیروز بود» به کارگردانی رضا حداد حضور داشته باشد.

نمایش«دیروز بود» نوشته محمد چرم شیر و کار رضا حداد است و پیش از این بازی مهدی پاکدل، ستاره پسیانی و سحر دولتشاهی در این نمایش قطعی شده بود. در حال حاضر نیز رویا نونهالی و سیامک انصاری به گروه بازیگران این نمایش پیوسته اند.

این نمایش یک بازیگر دیگر هم دارد که به زودی به این گروه اضافه می شود تا ترکیب بازیگران آن کامل شود. این اثر نمایشی که تازه ترین کار گروه تئاتر «سایه» است، از 20 شهریور در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می رود. رضا حداد پیش تر در گفت وگویی این نمایش را متفاوت ترین اثر خود توصیف کرده بود.