آرشیو سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳، شماره ۵۶۹۵
ورزشی: ویژه جام جهانی
۲۲
مصاحبه

سجادی: بزودی از همه قهرمانان تجلیل می شود

نصرالله سجادی معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مراسم تقدیر از تیم ملی والیبال پاداش به والیبالیست ها را دست گرمی دانست و از اهدای جوایزی بهتر به ملی پوشان در صورت صعود به مراحل بالاتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار «ایران»، سجادی افزود: تجلیل از همه رشته ها و مدال آوران را در برنامه داریم و این اتفاق تا قبل از آغاز بازی های آسیایی اینچئون خواهد افتاد. وی همچنین درباره پایان دوره ریاست مشحون در فدراسیون بسکتبال گفت: وی تا بعد از بازی های آسیایی در فدراسیون خواهد ماند او نیاز به هیچ حکمی ندارد و می تواند فدراسیون را اداره کند.

سجادی درخصوص دلخوری برخی از بسکتبالیست ها از حضور نیافتن مسئولان در اردوها عنوان کرد: ما برای همه رشته ها قبل از بازی های آسیایی مراسم تجلیل برگزار می کنیم. وقتی بسکتبالیست ها از کاپ آسیا برگردند از آن ها تجلیل می کنیم. ما 47 فدراسیون داریم که من روزی به اردوهای دو فدراسیون سرکشی می کنم.

معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره برگزاری انتخابات فدراسیون ها هم اظهار داشت: انتخابات فدراسیون بدمینتون اول مرداد و قایقرانی 12 مرداد برگزار می شود، شطرنج و اسکی را هم بزودی اعلام می کنیم. برای تیروکمان باید ثبت نام کنند و زمان انتخابات تیراندازی هم اعلام خواهیم کرد. سجادی در مورد ادامه همکاری با کی روش نیز گفت: درباره مسائل فنی دخالت نمی کنیم پول هم دست فدراسیون است آن ها باید تصمیم بگیرند. در شورای معاونین از کفاشیان گزارش کامل خواستیم قرار است او تحلیل دقیقی به ما ارائه کند.