آرشیو شنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۴۰۳۴
جامعه
۱۷

آغاز طرح جدید «آفتاب» از سوی بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی کشور از آغاز طرح جدید «آفتاب» از نیمه مرداد خبر داد و گفت: این طرح با هدف شناسایی مشکلات مددجویان و رفع آنها در کمترین زمان ممکن اجرا می شود.

همایون هاشمی در گفت وگو با فارس، با اشاره به این که در ایام ماه مبارک رمضان میزان کمک های نیکوکاران نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است، اظهار کرد: این کمک ها در حوزه های مختلف از جمله درمان و مسکن هزینه می شود.

وی تصریح کرد: امسال نیز خیرین توجه ویژه ای را در ایام ماه رمضان به مراکز نگهداری معلولان، سالمندان و شیرخواران داشته اند و با حضور در این مراکز کمک های خود را به آنها اهدا کرده اند.

هاشمی با تاکید بر این که بزودی چند شیرخوارگاه جدید در سطح کشور ساخته خواهد شد، گفت: این شیرخوارگاه ها با امکانات به روز و استانداردهای جهانی و با همکاری خیرین ساخته می شود.

هاشمی با اشاره به قرار گرفتن تعدادی از خانواده های نیازمند زیر چتر حمایتی سازمان بهزیستی کشور گفت: خوشبختانه توانستیم پشت نوبتی ها را به صفر برسانیم به طوری که در ماه های گذشته تعدادی از خانواده های نیازمند تحت حمایت بهزیستی قرار گرفتند.

وی با اشاره به این که طرح جدید «آفتاب» از نیمه مرداد اجرا خواهد شد، گفت: این طرح با هدف شناسایی مشکلات مددجویان و رفع آنها در کمترین زمان ممکن اجرا می شود.