آرشیو چهارشنبه ۱۹‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۵۷۴۰
صفحه آخر
۲۴

اضافه شدن موسیقی نواحی به جشنواره جوان

معاون هنری وزیر با حضور در هشتمین جشنواره موسیقی جوان پیشنهاد داد سال های آینده بخش موسیقی نواحی نیز به این جشنواره اضافه شود. علی مرادخانی در سومین روز از جشنواره هشتم موسیقی جوان با حضور در تالار رودکی و بازدید از اجراهای این دوره از جشنواره در خصوص روند برگزاری آن گفت: خوشحالم که جشنواره در حال رسیدن به شرایط خوبی است. خیلی از افرادی که هم اکنون در حوزه موسیقی فعال هستند از جمله جوانانی بودند که در سال های اولیه این جشنواره شرکت می کردند. ناظری داورجشنواره جوان گفت: متاسفانه آموزش آواز بر پایه یک اسلوب درست پیش نرفته و اصولا سیستم آموزش آواز به نظر می رسد در کشورمان مشکل اساسی دارد.

فرزاد موتمن: برای آثار جنگی به ما اعتماد نمی کنند

فرزاد موتمن گفت: در جنگ تن به تن آبادان حضور داشتم و از این صحنه ها فیلم دارم. می توانم بگویم تا سال 60 در جبهه بودم و آن فضا را بخوبی می شناسم، اما این چیزی است که کمتر کسی از آن اطلاع دارد و وقتی به ما اعتماد نمی کنند، ما هم از این حیطه دور می مانیم. این کارگردان در گفت و گو با فارس افزود: مسئولان بیش از اندازه کنترل شده با سینما برخورد می کنند و ارزش های سینمایی یک فیلم برایشان مهم نیست و به همین دلیل هم هست که می بینیم سینمای جنگ به جایگاه خود نرسیده است. هرچند معتقدم محبوب ترین ژانر در سینمای ایران باید ژانر جنگی باشد.

هماهنگی با داعش برای ساخت سریال!

مدیر شبکه تهران از ساخت سریالی با موضوع دستگیری زائران ایرانی در عراق توسط نیروهای داعش خبر داد و به طنز گفت: برای ساخت این سریال نیازمند هماهنگی با داعش هستیم! سعید مقیسه به ایسنا گفت: رویکرد طنز در شبکه تهران به این معنا نیست که این شبکه به غیر از طنز هیچ برنامه دیگری را پخش نمی کند. به هر حال مناسبت های مختلفی داریم، در نتیجه برنامه هایی که تولید می کنیم متناسب با ایام مربوطه است.