آرشیو پنجشنبه ۲۰‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۳۰۵۶
سیاسی
۲

شریعتمداری: اولویت دولت کلنگ زدن نیست

شریعتمداری خبر داد که در جریان سفرهای استانی دولت یازدهم مصوبه یی به تصویب نمی رسد بلکه اتمام طرح ها و پروژه های باقیمانده مهم، مورد نظر قرار می گیرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رییس جمهور در پاسخ به این سوال که چه تعداد مصوبه در طول سفرهای استانی دولت نهم و دهم در استان خراسان رضوی به تصویب رسیده است، گفت: نزدیک به 700 تا 800 مصوبه در چهار سفر استانی دولت نهم و دهم به تصویب رسیده است. در مجموع باید 25هزار میلیارد دیگر در این شهر هزینه شود و از مجموعه تعهداتی که دولت قبل داده، 75 درصد از اعتبارات دولتی و 71 درصد از تجهیزات بانکی همچنان به گردن دولت است در نتیجه ما با حجم عظیمی از پروژه های نیمه تمام مواجه هستیم.

او در ادامه افزود: مبنای دولت در انتخاب و اجرای پروژه های عمرانی کاملامتفاوت با گذشته است، اولویت ما کلنگ زدن نیست مگر اینکه ضرورت داشته باشد. هدف ما این است که پروژه های نیمه کاره که هزینه آن به دوش مردم تحمیل شده و مدت های مدیدی به طول انجامیده را هرچه زودتر بهره برداری کنیم لذا از پروژه های اولویت دار که به توسعه زیرساخت های شهری، خدمت رسانی، اشتغال و فعالیت اقتصادی کمک می کند، شروع کرده ایم و برای تکمیل طرح هایی که 70 تا 80 درصد پیشرفت داشته اند 722 میلیارد اختصاص داده ایم.