آرشیو پنجشنبه ۲۷‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۳۳۰۰
ورزش
۲۴

خط خبر

امشب؛ ایران و فرانسه

انتقام از خروس روی تور

تیم ملی والیبال کشورمان در دومین دیدار از مرحله سوم مسابقات قهرمانی جهان، امشب از ساعت 22 و 55 دقیقه به مصاف فرانسه خواهد رفت. این بازی سرنوشت ساز برای شاگردان کواچ، البته جنبه انتقامی هم دارد، چرا که تیم کشورمان در همین تورنمنت یک بار با نتیجه سه بر یک به فرانسه باخته بود.

نوروزی بازی های آسیایی را از دست داد

امید نوروزی حضور در بازی های آسیایی اینچئون را از دست داد. دارنده مدال نقره مسابقات جهانی ازبکستان در وزن 66 کیلوگرم، با تایید این خبر به «ایسنا» می گوید: «به علت آسیب دیدگی شدید از ناحیه کشاله ران صد درصد نمی توانم در بازی های آسیایی اینچئون برای ایران روی تشک بروم. امیدوارم تیم ملی کشتی نتایج درخشان خود را در بازی های آسیایی تکرار کند و کشتی گیران با دست پر به ایران برگردند و دل مردم را شاد کنند.»

نبرد حیثیتی برای تیم امید

بعد از یک باخت سنگین و تکان دهنده در برابر ویتنام، تیم ملی امید کشورمان دومین مسابقه اش در بازی های آسیایی اینچئون را امروز از ساعت 12 و 30دقیقه در برابر قرقیزستان برگزار خواهد کرد. علاوه بر تلاش برای استفاده از آخرین بخت های صعود، این بازی برای فوتبال ملی ما جنبه حیثیتی هم خواهد داشت.

دایی بیاید، طلبش را با توافق می پردازیم

خبرگزاری ایسنا از تسویه حساب باشگاه پرسپولیس با دستیاران علی دایی خبر داده است. براساس این گزارش، از قرار معلوم این گروه از اعضای کادر فنی پرسپولیس رضایت دادند درصد زیادی از مبلغ قرارداد خود را ببخشند. در همین راستا حمیدرضا سیاسی، رئیس هیات مدیره پرسپولیس به این خبرگزاری می گوید: «خود دایی فعلابرای مذاکره در این زمینه به باشگاه مراجعه نکرده و هر زمان که بیاید، مخلص او هستیم و با توافق با یکدیگر طلبش را پرداخت می کنیم.»

دوشنبه آینده سهمیه ایران در آسیا مشخص می شود

مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ یکشنبه آینده عازم مالزی خواهد شد تا در جلسه مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت کند. قرار است دوشنبه هفته بعد سهمیه های ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود. تاج در این مورد به خبرگزاری فارس می گوید: «پیش بینی من این است که تعداد سهمیه های ایران در لیگ قهرمانان آسیا کاهش پیدا نکند. هرچند که نتایج باشگاه های ایرانی در این مسابقات خوب نبود، با این حال تصور می کنم ما همچنان سه ونیم سهمیه در آسیا داشته باشیم.»