آرشیو یکشنبه ۳۰‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۵۷۴۹
اجتماعی
۴

سلام ایران

محل تجمع فروشندگان مواد مخدر: آقای سلیمی از نارمک عنوان کرده اند پل «آغاز» واقع در خیابان آیت الله مدنی، پشت باشگاه رسالت تبدیل به محل تجمع فروشندگان مواد مخدر و کالاهای سرقتی و قاچاق شده است. متاسفانه هیچ ارگانی هم موفق به جمع آوری آنها نشده است. تقاضای رفع مشکل را داریم.

هزینه های گزاف مسکن مهر: آقای مجید ضمن گلایه از افزایش قیمت ها در پروژه مسکن مهر گفته اند از ابتدا مسکن مهر برای قشرهای ضعیف درنظر گرفته شده بود که می توانستند با 8 تا 10 میلیون تومان صاحب مسکن شوند، اما اکنون حداقل پولی که باید پرداخت شود، 50-40 میلیون تومان است! ما قشر کم درآمد چگونه این هزینه ها را باید تامین کنیم؟ این مساله نارضایتی شدیدی بین مردم ایجاد کرده است. از رئیس جمهوری محترم تقاضای رسیدگی داریم.

سرعت اینترنت: مخاطب محترمی گفته اند سرعت اینترنت در افغانستان دو برابر ایران است، چرا اقدامی نمی شود.

آلودگی صوتی در اماکن عمومی: یکی از جانبازان عزیز در پیام خود اقدام افرادی که با صدای بلند موسیقی در اماکن عمومی، خودروها یا داخل آپارتمان ها مزاحم دیگران می شوند را ناشایست خوانده و گفته این افراد با این کار آلودگی صوتی ایجاد کرده و آرامش روحی و روانی را از ما گرفته اند.

شلوغی و کمبود نقدینگی بانک: خانم باقری اظهار کرده اند مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم که حقوق خود را از یکی از شعب بانک ها در گلبرگ غربی دریافت می کنم، اما همیشه برای دریافت حقوق با این بانک مشکل داریم، زیرا این بانک بشدت شلوغ می شود و باید ساعت ها در انتظار بود. در ضمن عده ای از مستمری بگیران آخر ماه به این بانک مراجعه می کنند تا حقوق خود را بگیرند، اما پس از مدت کوتاهی بانک اعلام می کند پول تمام شده بروید و روز دیگری مراجعه کنید. تقاضای رسیدگی دارم.