آرشیو یکشنبه ۳۰‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۳۳۰۲
ورزش
۲۴

فوتبال خارجی

امروز لمپارد مقابل چلسی

در حساس ترین بازی هفته پنجم لیگ برتر انگلیس امروز چلسی صدرنشین به مصاف منچستر سیتی می رود. این دیدار برای یک بازیکن از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و این بازیکن فرانک لمپارد است که پس از سال ها حضور در چلسی مجبور است با پیراهن منچسترسیتی برابر تیم سابق خود به میدان رود.

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی هنوز باور ندارد که لمپارد باید با پیراهن منچستر سیتی به میدان رود. او گفت: «اصلاتصور نمی کردم که لمپارد به منچستر سیتی برود. اگر کسی سه، چهار سال قبل در این باره با من صحبت می کرد سخن او را خیالی و غیرواقعی می دانستم.

«پیوستن لمپارد به سیتی برایم بسیار عجیب بود. حتی اگر چند ماه قبل به من می گفتند که لمپارد قرار است به سیتی برود اصلاباور نمی کردم.» امروز در لیگ برتر غیر از این بازی منچستر یونایتد هم با لستر سیتی بازی دارد.

تمجید کرایف از گواردیولا

اسطوره فوتبال هلند تاکید کرد که گواردیولابهتر از ژوزه مورینیو است. او همچنین بارسلونا را بزرگ تر از بایرن مونیخ دانست. کرایف در گفت وگویی که با روزنامه بیلد آلمان داشت به ستایش از گواردیولاپرداخت. سرمربی سابق آبی اناری ها گفت: «بدون شک گواردیولابهتر از مورینیو است و این به چند دلیل است.

پپ هدف روشنی دارد و آن پیشرفت فوتبال است. او تلاش می کند تا تیمش بهترین عملکرد را در میدان داشته باشد و بازی به بازی بهتر شود. مورینیو تنها دوست دارد درباره تیم خود و توانایی هایش صحبت کند. من گواردیولارا به او ترجیح می دهم.»

فن خال نا امید از خرید رونالدو

چند وقتی است که در اروپا شایعه شده رونالدو از وضعیتش در رئال مادرید راضی نیست. در واقع از زمانی که او گفت از سیاست های نقل وانتقال باشگاه در تابستان امسال ناراضی است، رسانه های اسپانیایی شروع به شایعه پراکنی درخصوص خروج برترین بازیکن جهان در سال 2013 از سانتیاگو برنابئو کرده اند، اتفاقی که به نظر لوئیز فن خال رخ نخواهد داد، حداقل تا پایان این فصل.

فن خال گفت: «این بحث که رونالدو به منچستریونایتد بازمی گردد یا خیر، همیشه در رسانه ها مطرح بوده، اما فکر نمی کنم که رسانه ها بتوانند او را برای منچستریونایتد بخرند.»