آرشیو سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳، شماره ۲۱۲۷
حوادث
۱۲

حادثه ها

شلیک مرگبار پلیس در میدان پالیزی

مهر: یک مظنون به زورگیری در جریان عملیات تعقیب وگریز در تهران با شلیک پلیس کشته شد. ماموران کلانتری عباس آباد شامگاه دیروز به فردی مشکوک شدند و به او دستور ایست دادند. فرد مظنون بدون توجه به اخطار پلیس از محل گریخت که در جریان عملیات تعقیب وگریز، ماموران با شلیک تیر اخطار از مظنون خواستند توقف کند. سرانجام در میدان پالیزی ماموران مجبور به شلیک به سوی مظنون به زورگیری شدند که باعث مرگ او شد. سرپرست دادسرای جنایی تهران در این باره گفت: تحقیقات درخصوص تیراندازی مرگبار در میدان پالیزی آغاز شده است. محمد شهریاری افزود: تحقیقات در مراحل اولیه است و نمی توان درباره جزییات تیراندازی اظهارنظر کرد.

34نفر شهریورماه در سواحل مازندران غرق شدند

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: در شهریورماه امسال 34نفر (30مرد و 4زن) در سواحل دریای مازندران غرق شدند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 52درصد کاهش داشت. به گزارش روابط عمومی پزشکی قانونی استان مازندران، «علی عباسی» با اشاره به غیربومی بودن 77درصد از این غرق شدگان افزود: شهرستان های نوشهر با 16مورد و محمودآباد با 15مورد دارای بیشترین آمار غریق هستند. وی گفت 84درصد از غرق شدگان در سنین 11تا 40سال بوده اند. امسال 92نفر در سواحل مازندران جانشان را از دست داد ه اند.

دستگیری عامل تیراندازی در بازار

باشگاه خبرنگاران: عامل تیراندازی به دونفر در رامسر شناسایی و دستگیر شد. ماموران در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر درگیری منجر به تیراندازی در بازار نگین، بلافاصله به محل اعزام شدند. در این درگیری فردی با اسلحه شکاری دونفر را از ناحیه پا، دست و پهلوها مجروح کرده و از محل متواری شده بود. ماموران پس از انجام تحقیقات پلیسی موفق شدند، متهم را حین تردد در شهر شناسایی و دستگیر کنند. گفتنی است در بازرسی از مخفیگاه متهم، سلاح شکاری غیرمجاز کشف و متهم روانه زندان شد.