آرشیو دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۰۰
صفحه آخر
۱۲

چهار سوی پنج قاره

استعفا به علت رسوایی مالی در ژاپن

رسانه های خبری ژاپن اعلام کردند که وزیر جدید صنعت و تجارت این کشور به علت اتهامات مربوط به سوءاستفاده از منابع مالی و سیاسی استعفا می دهد.

خانم «یوکو اوجوچی» دختر نخست وزیر سابق ژاپن و وزیر صنعت و تجارت این کشور قرار است گزارش مربوط به اتهام خود را به زودی ارائه کند.

آژیر خطر در شهرک های صهیونیست نشین

ارتش رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک های صهیونیست نشین در نقب و عسقلان خبر داد. به دنبال این اقدام ساکنان این مناطق وحشت زده به پناهگاه ها هجوم بردند اما ساعاتی بعد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این آژیر به اشتباه به صدا درآمد!

نقض 13 ساله قوانین هوایی پاکستان

مجلس سنای پاکستان اعلام کرد «ناتو» از آغاز جنگ در افغانستان در سال 2001 میلادی، با استفاده رایگان از حریم هوایی پاکستان قوانین این کشور را زیر پا گذاشته است. سنای پاکستان اعلام کرد که این کشور تاکنون هیچ پولی از ناتو دریافت نکرده است!

بزرگ ترین مانور نظامی تاریخ مصر

مقامات نظامی مصر اعلام کردند که این کشور در حال برگزاری بزرگ ترین «مانور نظامی راهبردی» خود با حضور همه نیروهای مسلح مصر است.این رزمایش با عنوان «بدر 2014» از جهت برنامه ریزی و حجم نیروها و تجهیزات شرکت کننده در آن به عنوان بزرگ ترین رزمایش در طول تاریخ ارتش مصر قلمداد می شود.

تیراندازی در شرق عربستان

نیروهای گشتی عربستان در ورودی شهر عوامیه در منطقه قطیف در استان الشرقیه مورد حمله مسلحانه قرار گرفتند. در پی این حمله لوله های نفتی در این منطقه دچار حریق شد. این حمله همزمان شده با صدور حکم اعدام آیت الله نمر از سوی دادگاه جنایی عربستان.