آرشیو سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳، شماره ۵۷۷۳
حوادث امروز
۱۴

بازداشت دزد حرفه ای کامپیوتر خودرو در خانه مادری

دزد کامپیوتر خودروهای ایرانی از سوی ماموران کلانتری 159 بی سیم تهران دستگیر شد. سرگرد «محمدحسین امینی» رئیس کلانتری در این باره گفت: در راستای اجرای طرح های محله محور در حوزه استحفاظی و برخورد قاطع با مجرمان سابقه دار و دزد حرفه ای حوزه استحفاظی و نیز دستگیری یکی از مجرمان سابقه دار به نام «ناصر» به همراه یک ECU سرقتی و اعتراف به سرقت آن، دستگیری سایر دزدان و همدستان وی در دستور کار ماموران قرار گرفت. وی گفت: در همین راستا مردی به نام «فرزاد» معروف به «فری» در خیابان شوش شناسایی شد و با دستور بازپرس دادسرای ناحیه 14 شهید محلاتی 9 صبح روز 22 مهرماه ماموران برای نفوذ به خانه و مخفیگاه وی وارد عمل شدند.

رئیس کلانتری 159 بی سیم ادامه داد: ابتدا ماموران در پوشش انتظامی و اطلاعاتی محل به صورت نامحسوس متوجه شدند فری در خانه مادری اش زندگی می کند و وی در محل حضور ندارد که در بازرسی از خانه و قسمت های مختلف دو ضبط و پخش سرقتی خودرو از جاکفشی خانه مقابل در ورودی واحد و دو دستگاه ECU - کامپیوتر خودرو -

به دست آمد. وی افزود: همچنین با همکاری و راهنمایی ناصر از قسمت باربند یک وانت نیسان در گاراژ مخروبه ای تعداد دیگری ECU سرقتی که به صورت حرفه ای جاسازی شده بود، کشف شد. سرهنگ امینی گفت: 41 ECU شامل تعداد هفت ECU سرقتی پژو 405، شش ECU سرقتی پیکان وانت، 13 ECU سرقتی پژو 206، 12 ECU سرقتی پژو پارس، سه ECU سرقتی پژو آردی و یک ضبط و پخش خودرو از نیسان کشف شد.