آرشیو پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳، شماره ۳۳۲۸
استان ها
۱۸

جذب 17 هزار مشترک در شرکت گاز استان کرمانشاه

دنیای اقتصاد، کرمانشاه، الهام اکبری: مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از جذب 17 هزار مشترک در استان کرمانشاه طی شش ماه ابتدای سال جاری خبر داد.

سید حمید فانی اظهار کرد: در این مدت با انجام 360 کیلومتر شبکه گذاری و نصب 3 هزار و 600 انشعاب گاز در مجموع 17 هزار مشترک به مشترکان گاز در استان کرمانشاه افزوده شد که از این تعداد 14 هزار مشترک مربوط به بخش شهری و سه هزار مشترک مربوط به روستاهای استان بوده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون شهر هلشی و 13 روستای استان به شبکه گاز متصل شده اند که با احتساب این اقدامات هم اکنون 24 شهر و 269 روستا از گاز طبیعی بهره مند هستند که 96 درصد جمعیت شهری و 32 درصد جمعیت روستایی استان را شامل می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر گازرسانی به 302 روستا در دست اجرا است و گازرسانی به 170 روستا نیز در مراحل مختلف پیمان سپاری، طراحی و مطالعه است که با اجرای این طرح ها کمبودهای استان در بخش گازرسانی روستایی نسبت به میانگین کشوری برطرف می شود. فانی اظهار کرد: در بخش شهری نیز گازرسانی به شهر باینگان در دست اجرا است و گازرسانی به شهرهای حمیل، ازگله، نوسود و نودشه نیز در مرحله اخذ مجوز، مطالعه و بررسی اقتصادی است. مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گازرسانی به شهرک های صنعتی و جایگاه های سی.ان.جی را از دیگر اقدامات این شرکت عنوان کرد و گفت: تاکنون به 14 شهرک صنعتی و 66 جایگاه سی.ان.جی در استان کرمانشاه گازرسانی شده است و گازرسانی به 2 شهرک صنعتی و 12 جایگاه سی.ان.جی نیز در دست اجرا است.