آرشیو پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳، شماره ۴۱۲۵
سیاسی
۲

نقدی: توان بسیج بیش از 10 برابر دوران دفاع مقدس است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که بسیج، الهام بخش جهان اسلام شده است، گفت: امروز توان بسیج در بدبینانه ترین حالت ده برابر دوران دفاع مقدس است.

به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدی، در حاشیه آیین تجدید میثاق بسیجیان با آرمان های والای امام خمینی(ره) اظهار کرد: بسیجیان به عهدی که با امام خمینی(ره) و ولی فقیه بسته اند تا آخرین نفس و آخرین قطره خون دفاع خواهند کرد.

نقدی گفت: امروز بسیج الهام بخش جهان اسلام شده است و کشورهای مختلف به بسیج رو آورده اند و همه به دنبال جذب این تجربه ها هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز آزادیخواهان جهان به طور گسترده به مجموعه بسیج مراجعه می کنند و از ما می خواهند که این تجربه را در اختیارشان قرار دهیم تا بتوانند با ستمگران و زورگویان جهان مبارزه کرده و مقاومتشان را پایدار کنند.

نقدی در پاسخ به پرسش خبرنگاری در ارتباط با تاثیر این حرکت ها و اقدامات بر روند مقاومت در جهان اسلام بیان کرد: امروز هرکدام از کشورهای منطقه که دچار مصیبت های ظالمانه مستکبران شده اند به تشکل و راهبردهای بسیج رو آورده اند.

وی افزود: نقطه امید مردم در عراق، سوریه، لبنان و فلسطین، نیروهای بسیجی و خلاقیت آنان است و این نشان می دهد که عظمت امام راحل چقدر بالاست که آینده نگری افق دور و پیش بینی بسیج جهان اسلام که ایشان فرمودند امروز در حال شکل گیری است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز درگیر جنگ اقتصادی و فرهنگی هستیم. امروز اولویت ما این است که هیچ گاه آمادگی دفاعی را کنار نمی گذاریم.