آرشیو دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳، شماره ۳۱۳۲
ورزشی
۱۵

سرخط خبرها

کفاشیان: هنوز دیدارهای دوستانه در اردوی آفریقا مشخص نشده است/خودم از راه دور تیم ملی را کنترل می کنم/ در جریان کمک مردم به تیم ملی نیستم / در جام ملت ها هم ببازیم، فاجعه نیست/ وزارتخانه مسوول نیست که من را بردارد.

نیلسون دروازه بان پرسپولیس به دلیل مشکل مالیاتی نمی تواند از ایران خارج شود.

حسین هدایتی: امیدوارم موضوع خرید سهام باشگاه ختافه طی روزهای آینده نهایی شود/نمی دانم چرا قرار کمک مخفیانه به پرسپولیس رسانه یی شد/ رحیمی گفت فلانی گفته از هدایتی پول نگیرید.

مسوول نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد حوزه نظام وظیفه رسما تاکید کرد که بازی کردن سروش رفیعی در لیگ برتر بلامانع است.

سعید آذری: تیموریان ادامه مذاکرات با ذوب آهن را به بعد از اردوی آفریقای جنوبی موکول کرد/ مخالفت گل محمدی باعث شد انتقال مسلمان به استقلال به بن بست بخورد.

سیدمهدی رحمتی برای حل مشکلات مالیاتی خود به باشگاه استقلال رفت و جلسه یی با بهرام افشارزاده برگزار کرد.

نصرالله سجادی: من مسوول تفسیر صحبت ‎های رییس فدراسیون فوتبال نیستم/ از خود او درباره اردوی آفریقای جنوبی سوال کنید.

صمد مرفاوی از مدیرعامل باشگاه صبای قم به کمیته انضباطی و مراجع کیفری شکایت کرد/ باشگاه صبا هم شکایت متقابلی از این مربی داشته است.

جهانبازی: بعد از داربی می خواستم از داوری خداحافظی کنم/ گل نوری در داربی آفساید نبود.

میلاد فخرالدینی اعلام کرد یک باشگاه ژاپنی برای جذب او به مدیربرنامه هایش پیشنهاد داده است و اگر باشگاه استقلال موافقت کند به جی لیگ خواهد رفت.

اختلاف تیموریان و بیگ زاده با استقلال اوج می گیرد/ شاید بازیکنان ملی پوش استقلال اقدام به افشاگری درباره دریافتی ها و قرارداد خود بکنند/ تیموریان به دنبال فسخ قرارداد یک طرفه!

هادی آیت اللهی: صحبتی برای حضور استیلی در تیم امید نشده / مربی تیم امید ایرانی خواهد بود/ کاشانی به زودی بازخواهد گشت.