آرشیو دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳، شماره ۴۱۵۰
صفحه اول
۱

شهادت امام رضا(ع) ثامن الحجج را تسلیت می گوییم

3میلیون زائر مهمان امام هشتم(ع)

معاون استاندار خراسان رضوی با اشاره به این که 8000 دسته عزاداری تاکنون وارد مشهد مقدس شده است، گفت: از ابتدای هفته تاکنون بیش از دو میلیون و 700 هزار زائر وارد مشهد مقدس شدند و پیش بینی می شود این تعداد به سه میلیون نفر برسد.

محمدحسن واحدی در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به شکل گیری ستاد ویژه دهه آخر صفر به ریاست استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: این ستاد از دو ماه پیش فعالیت خود را آغاز کرده و دارای 12 کارگروه ویژه برای خدمت رسانی است.

وی با اشاره به این که 186 پایگاه ایستگاه صلواتی در بین راه های مشهد مقدس دایر شده است، افزود: از این تعداد 86 ایستگاه دارای مکان خواب مناسب نیز هستند. برای این ایام 120 مدرسه در مشهد مقدس برای زائران پیاده پیش بینی شده است. واحدی با تاکید بر این که تاکنون 75 هزار نفر در مشهد مقدس اسکان پیدا کرده اند، تصریح کرد: تا این لحظه بیش از 80 هزار زائر پیاده وارد مشهد مقدس شده اند و تا دو روز آینده نیز 30 هزار نفر دیگر از شهرستان های استان خراسان رضوی وارد مشهد مقدس می شوند.

معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی به ارائه غذای گرم از سوی سازمان حج و زیارت اشاره کرد و گفت: روزی بیش از 40 هزار وعده غذای گرم بین زائران پیاده توزیع می شود، استانداری خراسان رضوی بیش از 5.5 میلیارد تومان را برای خدمت رسانی بهتر اختصاص داده است.