آرشیو دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳، شماره ۴۱۵۰
سیاسی
۲

تسلیت رهبری در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین غیوری

حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم پرهیزگار و خدمتگزار مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج سید علی غیوری را تسلیت گفتند.متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت عالم پرهیزگار و خدمتگزار مرحوم حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علی غیوری رحمت الله علیه را به خاندان و بازماندگان مکرم ایشان و به ارادتمندان و علاقه مندان این روحانی خدوم و مردمی و انقلابی و به روحانیت معظم تهران تسلیت عرض می کنم. عمر با برکت این عالم روحانی یکسره به خدمت و تلاش برای مردم بویژه ضعفا و نیازمندان و درماندگان سپری شد. وفاداری به انقلاب و نظام اسلامی و کوشش بی دریغ در خدمت به آن نیز دیگر ویژگی بارز این سید بزرگوار بود و در این راه فرزند برومند خود را هم تقدیم دفاع مقدس کرد. در مسئولیت های گوناگون، با همه وجود به اسلام و انقلاب و کشور خدمت کرد و زندگی را با نیکنامی به سر آورد، عاش سعیدا و مات سعیدا.

از خداوند متعال رحمت و مغفرت و علو درجات را برای ایشان مسالت می کنم.

سیدعلی خامنه ای

29 / آذرماه / 1393

به گزارش تسنیم، پیکر مرحوم غیوری روز شنبه با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و مردم در شهرری تشییع و در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به خاک سپرده شد.بر اساس این گزارش، اقامه نماز بر پیکر آیت الله غیوری به امامت آیت الله امامی کاشانی برگزار شد. بعد از اقامه نماز، پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب توسط معاون فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) قرائت و سپس پیکر این عالم مجاهد بر دوش مردم شهرستان ری با شعار لااله الاالله تشییع شد.پیکر مرحوم آیت الله سیدعلی غیوری از میدان صفائیه شهرری به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تشییع و کنار مزار مرحوم آیت الله مهدوی کنی به خاک سپرده شد.