آرشیو دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳، شماره ۴۱۵۰
ورزش
۱۸

پیشنهاد روسی به کاپیتان معروف

کاپیتان تیم ملی والیبال در شرایطی با پیشنهاد باشگاه روسی روبین کازان مواجه است که تاکید دارد تا پایان فصل رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم زادگاهش شهرداری ارومیه را ترک نمی کند.

سعید معروف که فصل گذشته در رقابت های لیگ جهانی به عنوان ارزشمند بهترین پاسور والیبال دنیا دست یافت، در شرایطی طی روزهای گذشته با تیم شهرداری ارومیه به عنوان قهرمانی نیم فصل لیگ برتر والیبال کشورمان دست یافت که ظاهرا با پیشنهاد باشگاه متمول روسی روبین کازان مواجه شده است. تیم کازان روسیه هم که در حال حاضر در جایگاه سوم رده بندی لیگ این کشور قرار دارد از 15 بازی خود 36 امتیاز کسب کرده و در کورس قهرمانی قرار دارد. تیم کازان تعدادی از ملی پوشان والیبال روسیه را همراه با سه بازیکن خارجی در ترکیب خود دارد و هدایت آن هم برعهده ولادیمیر آلنکو، سرمربی سابق تیم ملی والیبال روسیه است.

گرچه سعید معروف در روزهای گذشته به طور رسمی در این رابطه اظهارنظر نکرده است، اما او چندی پیش در گفت وگو با رسانه ها این گونه به اظهارنظر پرداخت: آلنکو، سرمربی سابق تیم ملی روسیه و باشگاه کازان چند ماه پیش از من خواست به کازان بپیوندم؛ ولی به دلیل تعهدی که به باشگاه شهرداری ارومیه داشتم ترجیح دادم بمانم، اما اقرار می کنم از بین همه پیشنهاداتی که از ایتالیا، ترکیه و لهستان داشتم، روسیه را بیشتر می پسندم و شاید سال آینده به این تیم بروم، ولی فعلافقط به ارومیه فکر می کنم.

این در حالی است که جهانگیر سیدعباسی، سرمربی شهرداری ارومیه دیروز به فارس گفت: چیزی نشنیده ام؛ لطفا با این حرف ها ما را اذیت نکنید. اگر سعید برود هم نکات مثبتی دارد و هم نکات منفی؛ رفتن معروف برای من و تیم ارومیه یک اتفاق بد است، چراکه وی جایگزین ندارد و با رفتنش تیم ناقص می شود. برخی ها در تهران مافیایی راه انداخته اند و می گویند ارومیه از حالاقهرمان است و با رفتن سعید قطعا آنها خوشحال خواهند شد. سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: اگر بخواهیم از نگاه ملی به این اتفاق نگاه کنیم باید بگوییم که یک اتفاق فرخنده است که می تواند به سود والیبال ایران باشد. از امروز (دوشنبه) تمرینات را شروع می کنیم و تا آن زمان قطعا تکلیف سعید معروف هم روشن می شود.