آرشیو دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳، شماره ۴۱۵۰
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی موج صدا

ورمزیار مهمان چهل سالگی شد

صادق ورمزیار مهمان امروز برنامه چهل سالگی است که از رادیو نمایش پخش می شود.

برنامه چهل سالگی به سردبیری و تهیه کنندگی عمار خطی و اجرای احسان کرمی با حضور ورمزیار، فوتبالیست ساعت 16 پخش می شود.

نوحه و نوا از صدای پایتخت

برنامه «نوحه و نوا» از ساعت 22 و 45 دقیقه امروز در قالب موسیقی بی کلام، نواها و نوحه های ایام محرم از رادیو تهران پخش می شود.

این برنامه کاری از گروه فرهنگ و هنر رادیو تهران است که با هدف آشنایی با فضای موسیقی بی کلام مربوط به ایام رحلت حضرت محمد رسول الله (ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و معرفی مشاهیر موسیقی مذهبی پخش می شود. در این برنامه ضمن معرفی سازنده، مشخصات آهنگساز ارائه و قطعه ای از کار آنها نیز تقدیم علاقه مندان می شود.

برنامه شور و شیون از رادیو جوان

برنامه شور و شیون روز سه شنبه ساعت 12 و 30 دقیقه از رادیو جوان پخش می شود.

برنامه «صفرها و یک ها روایت می کنند» با هدف معرفی امکانات فضای مجازی و قابلیت های آن در زمینه معرفی سنت و سیره پیامبر اکرم (ص) ساعت 14 و 30 دقیقه از رادیو جوان پخش می شود. برنامه «برداشتی برای زندگی» هم ساعت 22 از رادیو جوان پخش می شود.

رازداری در خانه ما

برنامه خانه مای رادیو سلامت امروز به موضوع رازداری اختصاص دارد.

این برنامه کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت از ساعت 20 و50 دقیقه با حضور ابراهیمی مقدم، روان شناس به این سوال که آیا رازدار هستیم؟ پاسخ می دهد. برنامه مجله پزشکی گروه سلامت جسم و پیشگیری نیز از ساعت 15 و 5 دقیقه با حضور نیک پور، فوق تخصص بیماری های گوارش و کبد علل و روش های پیشگیری از سنگ کیسه صفرا را مورد بررسی قرار می دهد.

اصول و ویژگی های مناظره از دیدگاه امام رضا(ع)

برنامه اسطوره امروز ساعت 19 و 30 دقیقه با محوریت شهادت امام رضا(ع) از رادیو فرهنگ پخش می شود.

در این برنامه حجت الاسلام احمد فلاح زاده، مدرس حوزه و دانشگاه و عباس تقویان استاد دانشگاه امام صادق(ع) درباره اصول و ویژگی های مناظره از دیدگاه امام رضا(ع) با توجه این که ایشان هفت مناظره معروف با علمای ادیان و پیروان مکاتب داشتند، بحث و گفت وگو می کنند.