آرشیو پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳، شماره ۲۱۹۴
روزنامه فردا
۲۰

فرداگذرانی

ویژه نامه پاییز93 نشریه بین المللی، فرهنگی، اقتصادی و گردشگری «کلاردشت» به دوزبان فارسی و انگلیسی منتشر شد. مدیرمسوول این نشریه در صفحات نخست آن، یادداشتی با تیتر «کلاردشت بهشتی که دیگر گمشده نیست» نوشته است. همچنین گفت وگویی با فرماندار کلاردشت با محوریت توسعه برپایه گردشگری از مطالب دیگر این ویژه نامه است. مطلبی درباره درخشش جام زرین کلاردشت در موزه ایران باستان، گزارشی از چگونگی موفقیت یک روستایی در ایجاد یک دهکده توریستی در حاشیه کویر، مصاحبه با توریست لهستانی درباره جنگل مازیچال کلاردشت، گزارشی از برگزاری جشنواره نقاشی کودکان و همدلی هنرمندان فیلم شهر موشها2، گفت وگو با دختر دره نورد ایرانی، گفت وگو با بهنوش بختیاری درباره سفر به کلاردشت و طرز تهیه غذاهای محلی کلاردشت، از دیگر مطالب این شماره نشریه «کلاردشت» هستند.

سومین شماره دوهفته نامه روشن منتشر شد؛ شماره ای با عکسی متفاوت از الهام چرخنده که به عنوان جلد انتخاب شده است و در پرونده ای به بررسی چهره هایی پرداخته شده که برای معروفیت سر می شکنند! از مهم ترین پرونده های این شماره روشن، بررسی وضعیت پیش روی سازمان صداوسیماست. گزارش های این دوهفته نامه حکایت از آن دارد که در دوره ریاست جدید این سازمان، اقتصاد یکی از مهم ترین عوامل تصمیم گیری در این رسانه خواهد بود.

پرونده ای هم برای سخنرانی اخیر یوسف اباذری در این شماره تهیه شده است هر شماره این دوهفته نامه، پرونده ای ویژه برای یک رمان ایرانی دارد و در آن لوکیشن های رخدادهای آن رمان معرفی شده و به این بهانه، از نوشتار رمان، نیت خوانی می شود. در این شماره، صفحات رود راوی روشن به سراغ رمان «طناب کشی» رفته که در نجف اشرف می گذرد. سومین شماره دوهفته نامه روشن، در 60صفحه و با قیمت پنج هزارتومان از امروز در کیوسک های مطبوعاتی قابل تهیه است.