آرشیو پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳، شماره ۴۱۶۴
صفحه اول
۱

ناکامی مشتری های مرموز در انفجار بانک

دو مرد نقابدار که با انگیزه ای نامشخص در بانکی در سرآسیاب شهرستان ملارد بمبگذاری کرده بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

به گزارش جام جم، ساعت 15 بعد از ظهر دیروز مدیر شعبه بانکی در منطقه سرآسیاب شهرستان ملارد با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و از وجود بمبی دست ساز در محل کارش خبر داد.

ماموران با دریافت این گزارش و اعزام به محل حادثه مشاهده کردند مشتریان و مسئولان بانک ازآنجا خارج شده و به خیابان آمده اند. آنها ابتدا به تحقیق از مدیر بانک پرداختند که وی گفت: من و همکارانم همراه چند مشتری دربانک حضور داشتیم و ساعات پایانی کارمان بودکه زنگ تلفنم به صدار درآمد و آن سوی خط مردی با لحنی خشن فریاد زد در بانک بمب گذاشته و بزودی منفجر می شود. زمانی که زیر میزم را نگاه کردم، متوجه صحت گفته های تماس گیرنده شدم.

با وقوع این حادثه، موضوع به بخش ماموران واحد چک و خنثی سازی پلیس غرب استان تهران گزارش شد و آنها در قالب چند گروه عملیاتی به بانک مورد نظر اعزام شدند. ماموران برای خنثی کردن بمب وارد عمل شدند و پس از 15 دقیقه عملیات نفسگیر، بمب را پیش از منفجر شدن خنثی کردند.

با تشکیل پرونده قضایی و همزمان با تحقیقات، کارآگاهان به بازبینی دوربین مداربسته پرداختند که مشخص شد، دو مرد که ماسک آلودگی هوا زده بودند، به عنوان مشتری وارد بانک شده و در یک لحظه با استفاده ازغفلت افراد حاضر درآنجا به سمت میز مدیر رفته وبمب راچسبانده و بسرعت دور شده اند.

با به دست آمدن تصویر متهمان فراری، جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری آنها آغاز شده تا مشخص شود انگیزه این افراد از این بمبگذاری چه بوده است.