آرشیو پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳، شماره ۴۱۶۴
جامعه
۱۷
حق با شماست

اتوبوس ها را باید شست

یک شهروند از خوی: متاسفانه رفتار ماموران سد معبر شهرداری خوی با مغازه داران زشت و زننده است. از مسئولان امر می خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند.

جعفری از ساوه: چرا شهرستان ساوه بدون ترمینال مسافربری برای دیگر نقاط کشور است؟

یک شهروند از کرج: در دین اسلام نسبت به آزار و اذیت حیوانات تذکرات لازم داده شده است، ولی چرا حقوق آنها از سوی برخی نهادها و سازمان ها و حتی برخی از مردم در کشور نادیده گرفته می شود؟

جمعی از شهروندان تهرانی: مجددا آلودگی به شهر بازگشت. چرا مسئولان امر چاره ای در خور شهروندان در این زمینه نمی کنند؟

هاشمی از تهران: با وجود افزایش قیمت نان، متاسفانه کیفیت و کمیت نان ها در برخی نقاط شهر تغییری نکرده است. چرا؟

صادقی از لاهیجان: خوب است شهرداری برای ساماندهی دستفروشان سطح شهر چاره ای بیندیشد.

امیری از تهران: طرح جمع آوری دستفروشان از داخل مترو گویا به دست فراموشی سپرده شده است.

اکبری از تهران: شرکت واحد نسبت به نظافت برخی از اتوبوس ها اقدام کند.

جوابیه: در پی درج پیامی در یازدهم آذرماه تحت عنوان «انتقاد از ازدحام قطارهای خط 2 مترو» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: با توجه به در نظر گرفتن امکانات موجود و محدودیت های عملیاتی و زیربنایی و همچنین ناوگان در اختیار، فاصله گذر خطوط متروی تهران و حومه در ساعات مختلف و بویژه در ساعات شلوغ و بسیار شلوغ تعیین می گردد. شایان ذکر است تلاقی خطوط 2 و 5 در ایستگاه صادقیه بواسطه مراجعت مسافران محترم از کرج به تهران، باعث ایجاد ازدحام فراوان بویژه در ساعات پیک صبحگاهی می شود که لازم است مسافران محترم در این ساعات با حفظ آرامش و خونسردی و کمک به بسته شدن سریع تر درهای قطارها، این شرکت را در ارائه خدمات بهینه یاری نمایند.