آرشیو چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳، شماره ۴۱۶۹
حوادث
۱۹

پاتک بامدادی پلیس به 69 سارق و مالخر

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به عملیات بامداد دیروز ماموران در پایتخت، از دستگیری 69 سارق، مالخر و کیف قاپ خبر داد.

سرهنگ عباسعلی محمدیان در این باره افزود: با توجه به اقدامات چندین روزه پلیس برای شناسایی سارقان حرفه ای پایتخت، بامداد سه شنبه عملیات گسترده ای برای دستگیری مجرمان سابقه دار انجام شد.

وی یاد آورشد: در عملیات بامدادی دیروز که همزمان در تهران و هشت شهر حاشیه ای پایتخت انجام شد، علاوه بر دستگیری 69 سارق منزل، خودرو، موبایل قاپ و کیف قاپ، چهار عضو یک باند مرتبط با جرایم جنایی نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: مجرمان دستگیر شده در قالب 12 باند مختلف در سطح شهر تهران اقدام به سرقت می کردند و پلیس با شناسایی محدوده سرقت این سارقان موفق به دستگیری آنها و شش مالخر مرتبط با این سارقان شد. سرهنگ محمدیان افزود: میان دستگیرشدگان باندی معروف به بارکنی وجود داشت که اعضای این باند با زاغ زنی موتورسیکلت ها و خودروهای باربری، در ساعات اولیه روز به این باربران حمله و با تهدید سلاح سرد، اجناس آنها را سرقت می کردند.

وی با بیان این که از دستگیر شدگان 120 دستگاه کامپیوتر خودرو (ECU) کشف شده است، افزود: همچنین روز گذشته هفت سارق کامپیوتر خودرو که اغلب از خودروهای 206 سرقت می کردند، دستگیر شدند. این افراد پس از شست وشوی ECUهای مسروقه و نصب هلوگرام های جعلی، آنها را در شهرستان ها می فروختند./ تسنیم