آرشیو چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۳۱۶۱
باشگاه سیاست
۱۴

پر بازدید ترین

بزرگ ترین خواستگاری ایران

ویدیوی مربوط به مراسم خواستگاری یک زوج ایرانی در حین بازی تیم ملی با امارات در ورزشگاه پربازدیدترین سوژه شبکه های اجتماعی بوده است. این ویدیو بیش از 300 هزار بازدید کننده داشته و برای کاربران شبکه های اجتماعی بسیار جالب بوده و کار جوان ایرانی راخلاقانه توصیف کرده اند. این ویدیو یا خبر این کار در تمام شبکه های اجتماعی وجود داشت و کاربران نسبت به آن واکنش نشان دادند. این ویدیو در کنار تصویر تک گل ایران از پربازدیدترین ویدیوهای چند روز اخیر بود ه است. نزدیک به 2 هزار مرتبه و بیش از صد هزار لایک هم در شبکه های اجتماعی مختلف به این ویدیو تعلق گرفته است، کاربران ایرانی این کار را به عنوان بزرگ ترین خواستگاری تاریخ ایران نامیده اند.

گربه یی که همه روسیه درباره آن حرف می زنند

در روسیه یک گربه فداکار جان یک نوزاد 2 ماهه را نجات داد. یک گربه فداکار در شهر «اوبنینسک» روسیه یک بچه سر راهی را که در راهروی یک آپارتمان در داخل سبد رها شده بود، نجات داد. این گربه که «مارشا» نام دارد در سرمای زیر صفر شب به داخل سبد نوزاد سرراهی رفت و تلاش کرد با دمای بدن خود نوزاد را از سرمای شدید محافظت کند. شبکه های اجتماعی روسیه و جهان پس از این اتفاق تصویر این گربه فداکار را به اشتراک گذاشته و از این اقدام او تمجید کرده اند. پلیس اعلام کرده است به دنبال یافتن والدین این نوزاد سر راهی است.

حاشیه های اعتراض علیه شارلی

عکس مربوط به تظاهرات در مقابل سفارت فرانسه در تهران که در آن تابلوی خیابان نوفل لوشاتو توسط مردم کنده شده است از بازنشر شده ترین عکس های این مراسم در شبکه های اجتماعی بوده است. البته که تمام این عکس ها در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است و همچنان زیر این عکس ها هشتگ من عاشق محمد هستم گذاشته می شود اما تنها عکسی که از نظر کاربران متفاوت بوده کندن تابلوی خیابان نوفل لوشاتو بوده است.