آرشیو چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۳۱۶۱
جامعه
۱۷

حاشیه های شورا

رحمت الله حافظی، رییس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران، با اعتراض نسبت به اختصاص بودجه بدون مصوبه شورا به پروژه رویان خاطرنشان کرد: شورای شهر به ماشین امضای شهرداری تبدیل شده که این موضوع نشانه خودکامگی شهردار تهران است.

اسماعیل دوستی، عضو دیگر شورای شهر نیز از حضور معتادان در حاشیه اتوبان چمران سخن گفت و افزود: انبوهی از این معتادان بیمار در اطراف اتوبان چمران پرسه می زنند و برخی حتی بچه کوچک به همراه دارند.

مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر هنگامی که علیرضا دبیر، رییس کمیسیون برنامه و بودجه می خواست پیشنهادی را در خصوص برگزاری انتخابات شورای شهر مطرح کند، به او گفت: «حالااینها را ول کن».

او در جای دیگر هنگامی که مرتضی طلایی، عضو دیگر شورای شهر برای بیان سخنانی از جای خود برخاسته و پشت تریبون اصلی شورا قرار گرفت، به او گفت: «آقای طلایی می خواهند شهردار شوند»، «شهرداری طلایی دنیا» اسماعیل دوستی نیز در پاسخ به او گفت: البته شهردار اصفهان!

قالیباف در هنگام ارایه بودجه سال 94 به رییس شورای شهر تهران، عملکرد سال 93 شهرداری تهران را در کیف «زرد رنگ» به وی ارایه کرد.

احمد دنیامالی، رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران نیز در این جلسه نسبت به حضور محمود صلاحی، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در خارج از کشور تذکر داد که در این زمان صلاحی که در جلسه حاضر بود، گفت: «من خارج نیستم، اینجا نشسته ام».

ایرنا