آرشیو سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۹۲
ورزشی - اخبار کشور
۹

اخبار کوتاه از فوتبال

آغاز لیگ پانزدهم از 10 تا 13 مرداد

مسابقات فوتبال لیگ برتر فصل 95 – 94 از 10 تا 13 مرداد سال آینده آغاز می شود. غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات فوتبال ایران با اعلام این خبر گفت: سازمان لیگ بنا دارد با توجه به اینکه امسال برای اولین بار تقویم یکساله مسابقات لیگ برتر را اعلام کردیم، برای فصل آینده نیز همین رویه را داشته باشیم و لیگ برتر را اوایل مرداد آغاز کنیم.

شکایت پیکان از داور بازی با استقلال

پس از اتفاقات ایجاد شده در دقایق پایانی بازی تیمهای استقلال و پیکان که منجر به مردود اعلام شدن گل تیم پیکان شد، دیروز مسئولان باشگاه پیکان شکایتی را علیه تورج حق وردی داور آن مسابقه تنظیم و تسلیم کمیته داوران فدراسیون فوتبال کردند.

نژاد فلاح، سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس شد؟!

محمدحسین نژادفلاح به عنوان سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس اداره امور این باشگاه را به دست می گیرد. خبرگزاری ایسنا با انتشار این خبر اعلام کرد:پس از بازداشت حمیدرضا سیاسی و نبود مدیرعامل در باشگاه پرسپولیس «منتقمی» به عنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان در مدتی کوتاه امور باشگاه را به دست گرفت، پس از آن «علی اکبر طاهری» نایب رئیس هیات مدیره، مدیریت امور اداری باشگاه را بر عهده گرفت اما در تازه ترین اتفاق، جلسه ای برگزار شده و طی آن بر حضور محمدحسین نژاد فلاح به عنوان سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس توافق شده است و به زودی وی اداره امور باشگاه پرسپولیس را تا روشن شدن تکلیف واگذاری آن برعهده می گیرد.

اخراج 3 بازیکن پرسپولیس

حمید درخشان دیروز سه بازیکن از تیمش کنار گذاشت و به محمد عباس زاده، افشین اسماعیل زاده و مهدی دغاغله اعلام کرد که حق تمرین با این تیم ندارند و دیگر در پرسپولیس نیازی به حضور این بازیکنان نیست.