آرشیو چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۵۸۷۶
ورزشی
۲۲

مستطیل سبز

اعتصاب در نفت مسجد سلیمان

نفرات تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در اقدامی که به نظر می رسد مورد تایید سران این باشگاه است، گفتند تا زمانی که پول های معوقه شان نرسد دیگر تمرین و بازی نخواهند کرد.

رقبای احتمالی تیم ملی

فدراسیون فوتبال ایران مذاکراتی با همتای ایتالیایی خود به قصد انجام دیداری دوستانه بین تیم های ملی این دو کشور در نیمه دوم سال 1394 انجام داده است. از طرف دیگر، دیروز عنوان شد ازبکستان هم با ارسال نامه ای به فدراسیون ایران، خواستار برگزاری دیداری دوستانه بین این دو کشور شده است.

اولیویرا: آماده ایم

تونی اولیویرا، سرمربی پرتغالی تراکتورسازی در نشست خبری مسابقه امروز تیمش با نسف قارشی تاکید کرد شرایط سخت آب و هوایی و کیفیت قوی فوتبال ازبکستان، کار تراکتوری ها را در این دیدار سخت کرده است اما متذکر شد تراکتور همیشه برای دیدارهای دشوار آماده است. وی افزود: «سلاح اصلی ما و نسف قارشی، داشتن انگیزه ای قوی است زیرا هیچ یک متمول و سرشار از مهره های خارجی نیستیم. ما بدون هوادارنمان صفر هستیم و می کوشیم برای شادی آنها هم شده، نتیجه ای خوب بگیریم.»

واکنش دایی به محبوبیت کریمی

سوال این هفته برنامه نود در مورد باشگاه پرسپولیس بود. فردوسی پور در این برنامه از مردم خواست محبوب ترین بازیکن پرسپولیس در 2 دهه اخیر را از میان کریم باقری، علی دایی، احمدرضا عابدزاده، علی کریمی و مهدی مهدوی کیا انتخاب کنند که در نهایت علی کریمی گوی سبقت را از دیگر چهره های نامدار پرسپولیس ربود. علی دایی مهاجم و سرمربی سابق پرسپولیس گفت: برای کریمی که به عنوان محبوب ترین پرسپولیسی 20 سال اخیر انتخاب شد و همه بزرگان سرخپوش احترام قائل است.