آرشیو چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۵۸۷۶
حوادث امروز
۱۳

ابتکار قاچاقچی برای فریب سگ های موادیاب

یک سوداگر مرگ برای فریب سگ های موادیاب به ابتکار عجیبی دست زده بود. سرهنگ «جعفر علیزاده» رئیس پلیس رباط کریم با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری 18 پرند در گشتزنی های محسوس و نامحسوس خود در سطح این شهر، به یک خودروی پارک شده در کنار یک خودروی تریلر مشکوک شدند ولی راننده خودروی سواری که متوجه شک ماموران به خود شده بود، با دیدن آن ها اقدام به فرار از دست ماموران کرد. وی افزود: ماموران پلیس اقدام به تعقیب این خودرو کردند و پس از مسافتی موفق شدند خودرو را در جاده قدیم تهران - ساوه متوقف کنند.

فرمانده پلیس رباط کریم ادامه داد: ماموران پس از متوقف کردن این خودرو، اقدام به بازرسی داخل آن کردند و در بازرسی های خود توانستند 85کیلوگرم تریاک را که به طور ماهرانه ای در صندوق عقب آن جاسازی شده بود کشف کنند. سرهنگ علیزاده گفت: ماموران کلانتری 18 پرند در انجام این ماموریت موفق شدند در نهایت هشیاری، مواد مخدری را که در لایه پلاستیکی میان گچ و خاک پنهان شده بود، کشف کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه قاچاقچی مواد قصد انتقال آن را به پایتخت داشت، خاطرنشان کرد: این مرد در اعترافات خود اظهار داشت این مواد را برای پیشگیری از شناسایی توسط سگ های موادیاب در پوششی از گچ و خاک جاسازی کرده بود که سرانجام وی برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.