آرشیو شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۵۸۷۸
شوک امروز
۱۲

در خیابان میرداماد تهران رخ داد

حمله پسر شروربه 2 دختر جوان برای زورگیری

پسر شروری که نتوانسته بود از دو دختر جوان زورگیری کند، آنان را مورد ضرب و شتم قرار داد و متواری شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 12 دوم اسفندماه در پی تماس شهروندان با سامانه مرکز فوریت های پلیسی تهران بزرگ مبنی بر حضور دزد زورگیر در خیابان آفریقا تقاطع خیابان میرداماد بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری گاندی به محل اعزام شدند.

هنگامی که ماموران در محل حاضر شدند، دو زن جوان به نام «نازنین» و «نسترن» در حالی که نگران به نظر می رسیدند به ماموران گفتند ناگهان یک پسر شرور به قصد ربودن کیف و گوشی شان به آنان حمله کرده است که پس از مقاومت به طور وحشیانه ای این دو دختر را کتک زده است. به دنبال اظهارات دختران جوان که از ناحیه صورت مجروح شده بودند، ماموران ضمن اخذ مشخصات متهم که جوانی لاغراندام، قد بلند و حدود 25 ساله بود، موضوع را به تمامی واحد های گشتی اعلام کردند و طرح مهار را به اجرا گذاشتند.

عملیات پلیسی در خیابان میرداماد ادامه یافت تا اینکه در کمتر از یک ساعت یکی از واحد های گشتی هنگام گشتزنی در حوالی میدان محسنی جوانی را با مشخصات اعلام شده بازداشت کردند. پسر شرور پس از انتقال به کلانتری، مورد شناسایی از سوی دختران جوان قرار گرفت و سپس به زورگیری و ضرب و شتم دو دختر اعتراف کرد و گفت: می خواستم کیف و گوشی های گرانقیمت دختران را بدزدم که با مقاومت آنان روبه رو شدم و از شدت عصبانیت آنان را کتک زدم و قبل از رسیدن ماموران متواری شدم. سرهنگ حسنوند رئیس کلانتری 103 گاندی گفت: متهم پس از بازجویی های نخست و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.