آرشیو دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۵۸۸۰
زندگی
۱۴
تازه ها

گروه زندگی: 88757758

کارت پستالهایی به رنگ نوعدوستی

کارت پستالهای نوروزی و سررسید اختصاصی خیریه رعد با معرفی آثار ارزشمندی از توان یابان هنرمند برگزیده در جشنواره ملی توانمندی توان یاب به فروش میرسد.

این کارت پستالها حاوی هشت اثر نقاشی از هنرمندانی نظیر زهره اعتضاد السلطنه، مهسا خان احمدی و نازیلاصادقی است که در یک مجموعه با عنوان «توانمندیهای توان یاب» منتشر شده است. علاقهمندان برای سفارش این کارت پستالها و سررسید اختصاصی میتوانند علاوه بر تماس با این موسسه، از طریق مراجعه به سایت خیریه رعد نسبت به مشاهده و سفارش خرید اقدام کنند.

در آستانه سال نو و مطابق معمول هر سال بازار نیکوکاری رعد، با حضور شهروندان نیکوکار و در جهت حمایت از توان یابان جسمی حرکتی، بازار نوروزی رعد به مدت چهار روز از تاریخ 12 تا 15 اسفندماه از ساعت 10 تا 22 برگزار خواهد شد. در این بازار که اجناس و لوازم عید نوروز عرضه میشود، علاوه بر انواع شیرینی محلی، وسایل سفره هفت سین، گل، شمع، زیورآلات، پوشاک، کیف و کفش، وسایل بهداشتی - آرایشی و لوازم خانگی ارائه خواهد شد.

گروه همیاری بانوان با تولید انواع شیرینی خانگی و عرضه غذاهای خانگی در رستوران رعد در خدمت خانواده ها و بازدیدکنندگان خواهند بود.

حضور شرکتها و تولیدکنندگان معتبر به عنوان حامیان مالی بازار درسالهای گذشته فرصتی فراهم آورد تا صاحبان صنایع از نزدیک با مصرفکنندگان ارتباط برقرارکنند.