آرشیو دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۴۲۲۶
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی موج صدا

راه اندازی مهمانخانه در رادیو ایران

پخش برنامه جدید «مهمانخانه» با هدف معرفی با نمک ترین زوج ها از روز جمعه ساعت 19 از رادیو ایران آغاز می شود. این برنامه شامل نمایش های کوتاه و گزارش نیز خواهد بود.

محمد اسماعیل پور، تهیه کننده برنامه مهمانخانه در این باره به جام جم گفت: این برنامه شاد و سرگرم کننده برای مخاطبان رادیو ایران در نظر گرفته شده و شامل بخش های متنوعی همچون باغچه است که در این بخش مهران حبیبی پای صحبت جوانان می نشیند.

وی ادامه داد: در بخش طاقچه هم نامه ای از خانم بزرگ و آقا بزرگ خوانده می شود که یادآور خاطرات قدیمی است. نمایش های کوتاه طنز در بخش تماشاخانه پخش می شود.

این تهیه کننده اشاره کرد: اتفاقات شگفت انگیز دادگاه خانواده هم به شکل جذاب توسط محمد غمخوار مطرح می شود. مسابقه تلفنی در دو بخش مردان و زنان از دیگر بخش های برنامه است. در این بخش دوستانی که بامزه ترین جواب ها را به پرسش های مطرح شده بدهند، به عنوان نفر برگزیده انتخاب می شوند.

«سفر به اعماق آسمان» با رادیو نمایش

نمایش قدیمی «سفر به اعماق آسمان» در قالب برنامه «یکی بود یکی نبود» امروز ساعت 18 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، داستان این نمایش درباره یک سفینه فضایی است که با شش سرنشین به فضا حرکت می کند و قرار است دو سال دیگر به زمین بازگردد. همچنین نمایش «صیاد دل ها» به کارگردانی رضا عمرانی امشب ساعت 23 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و داستان آن درباره زندگی امیر سپهبد علی صیادشیرازی است.