آرشیو چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۳۲۴۳
سیاست
۳

نطق میان دستور

روح الله حسینیان، نماینده تهران در مجلس گفت: ما مخالف این هستیم که از یک اصل کوتاه بیاییم و این کوتاهی را فتح بابی برای تعامل با زورگویان جلوه دهیم. با فریبکاری مخالفیم و نگرانیم جام زهر را با رنگ و طعمی دیگر در کام ملت بریزند، با کوتاه آمدن در مقابل زورگویان عالم به شکست چندباره بشریت کمک کرده ایم. حسینیان ادامه داد: ما فروختن عزت ملت ایران را هیچ افتخاری نمی دانیم و هرگز به خاطر فضاسازی چند رسانه وابسته و نظرسنجی های ساختگی با این جماعت همرنگ نخواهیم شد.

وحید احمدی، نماینده کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس ضمن تاکید بر اینکه تقسیم بندی ها و خط کشی های داخلی مانع از کینه دشمن نسبت به فرزندان انقلابی این مرز و بوم نخواهد بود، گفت: لازم است تا دولتمردان به نیرنگ های دشمن در حوزه های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی توجه لازم را داشته باشند.

ناصر سودانی، نماینده اهواز و باوی در مجلس خطاب به مخالفان ایرانی با انرژی صلح آمیز هسته ای، تاکید کرد: ما، اهل دبه درآوردن را دک می کنیم و انرژی هسته ای را برای توسعه همه جانبه کشور به منزله اکسیژن درهوا می دانیم و اگرچه شما قیاس به نفس می کنید، لیکن ما به همه ثابت می کنیم که می توان این فناوری را تنها در خدمت اهداف پاک بشری قرار داد.

عزیز اکبریان نماینده البرز و کرج در مجلس از تیم مذاکره کننده خواست در صورت تهدید سران امریکا با قطع مذاکرات، ادامه کار را به ملت ایران بسپارند و تصریح کرد: ملت ایران ملتی بزرگ و قدرتمند و اهل گفت وگو است اما در مقابل هر تهدیدی جواب دندان شکن خواهد داد.