آرشیو چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۳۴۸۱
ورزش
۲۴

علی کریمی: بازگشتم به فوتبال صحت ندارد

علی کریمی در گفت وگو با «ایسنا» از موضوعات این روزهای اطراف باشگاه پر سپولیس و دربی پیش رو گفت. او همچنین شایعه بازگشتش به میادین فو تبا ل را نادرست خواند و گفت: منطقی نیست که یک بازیکن در سن 37 سالگی به فو تبا ل باز گردد.

آقای کریمی! پست تان در اینستاگرام این روزها خبرساز شده است. می گویند شما برای فو تبا ل ایران سورپرایز دارید.

من نوشته ام که سورپرایز دارم؟ من ننوشته ام اما به هر حال هر پستی که من در اینستاگرام می گذارم هر کس برای خود برداشتی دارد. زمانی که بازی می کردم سورپرایزی نداشتم چه برسد به حالاکه برای خودم لک و لک می کنم.

اما شایعه شده شما قصد بازگشت به میادین را دارید.

اصلاجور در نمی آید که بخواهم چنین تصمیمی بگیرم. یک وقت یک بازیکن 27ساله تصمیم به خداحافظی می گیرد و بعد از یک سال پشیمان می شود، اما وقتی یک بازیکن 37 ساله از فو تبا ل می رود بعد از یک سال چگونه می تواند به فو تبا ل برگردد؟ این اصلامنطقی نیست.

به هر حال در زیر همان پستی که گذاشته اید خیلی از هو اد ا رانتان خواهان بازگشت شما به فو تبا ل شده اند.

مردم همیشه به من لطف داشته و دارند و من تنها شرمنده آنها هستم و قطعا نمی توانم لطف آنها را هیچ وقت جبران کنم. بعضی اتفاق ها می افتد که دست ما نیست و پایان فو تبا ل هم از جمله همین موضوعات است. به هر حال یک روز دوران فو تبا ل یک بازیکن تمام می شود و این یک واقعیت است.

آقای کریمی! شما به عنوان بازیکنی که دربی های زیادی را تجربه کرده اید نظرتان درباره بی اهمیت ترین دربی تاریخ تهران چیست؟

درست است که این بازی از نظر نتیجه تاثیری برای هیچ یک از دو تیم ندارد، اما رویارویی پر سپولیس و استقلال همیشه یک بازی ویژه است. اگر یادتان باشد سه سال پیش پر سپولیس و استقلال در جام ولایت هم به مصاف هم رفتند؛ دیداری که هیچ وقت در تاریخ دربی های دو تیم ثبت نشد اما آن بازی هم مهم بود، چرا که یک طرفش پر سپولیس بود و طرف دیگرش استقلال.