آرشیو چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۵۹۳۹
ورزشی
۲۲

والیبال

موسوی: با 3 قدرت دنیا هم گروه هستیم

سرعتی زن تیم ملی والیبال حسابی روی حضور ایرانی ها در سالن برای بازی مقابل امریکا حساب باز کرده است. سیدمحمد موسوی گفت: «ما پارسال هم که به امریکا آمدیم با اینکه بازی تدارکاتی بود فکر می کردیم در ایران بازی می کنیم. واقعا با سالن آزادی هیچ فرقی نمی کرد. 90-80 درصد سالن را ایرانی ها پر کرده بودند.» وی اظهار داشت: «گروه مان فوق العاده مشکل است. فکر می کنم امسال 3 تیم برتر دنیا که ایران را اگر به آنها اضافه کنیم، 4 تیم برتر دنیا در یک گروه قرار گرفته اند.» در این دوره ایران با امریکا، لهستان و روسیه در یک گروه قرار دارد.

دستیار کواچ از همراهی تیم ملی بازماند

دیجان ولیچویچ ملقب به گوسا که از ابتدای سال جاری به کادر فنی تیم ایران پیوسته، به علت نداشتن ویزای امریکا از همراهی تیم در این سفر و دو بازی نخست لیگ جهانی باز ماند. وی پس از اتمام اردوی تیم ملی در جمهوری چک به لهستان رفت تا ضمن تماشا و آنالیز بازی لهستان و روسیه، از بازی سوم ایران در لیگ جهانی، تیم ملی را همراهی کند.

نظر کواچ درباره برد مقابل امریکا

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در فاصله چند روز تا نخستین بازی کشورمان مقابل امریکا در لیگ جهانی گفت: خیلی خوب است که ایرانی های زیادی در امریکا برای تشویق تیم به ورزشگاه می آیند. اسلوبودان کواچ در ادامه افزود: «ما در طول سال های گذشته با امریکا بازی کردیم و تمام توان مان را به کار بردیم و تا آخرین توان بازی کردیم. در این مدت 4 بازی با این تیم انجام دادیم و موفق به کسب یک پیروزی شدیم که همین یک برد هم برای ما مهم بود.»