آرشیو شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۵۹۴۱
ورزشی
۲۲

مستطیل سبز

دو جلسه تمرینی تیم ملی

ملی پوشان فوتبال ایران صبح و عصر دیروز دو جلسه تمرینی تازه را زیر نظر مربیان این تیم در تهران پشت سر گذاشتند. تمرینات صبح بیشتر متمرکز بر آمادگی جسمانی و همراه با گرفتن تست هایی در این زمینه بود و عصر نیز مرور تاکتیک های مختلف در دستور کار قرار گرفت.

جهانبخش در سه راهی

علیرضا جهانبخش، مهاجم ایرانی و جوان تیم دوباره دسته اولی شده نایمخن هلند گفت در سه راهی ابقا در این تیم یا رفتن به یکی از دو تیم نوریچ انگلیس و سلتیک اسکاتلند قرار دارد.

پیگیری حرکات عربستانی ها

علیرضا اسدی دبیر فدراسیون فوتبال گفت: این نهاد اتفاقات و مقدمات دیدارهای اخیر پرسپولیس و نفت در لیگ قهرمانان آسیا را که محصول حرکت ایذایی عربستانی ها بود، پیگیری خواهد کرد.

ذوبی ها دو غایب دارند

ذوب آهن در حالی روز 11 خرداد فینال جام حذفی فوتبال کشور را برابر نفت تهران برگزار می کند که دو یار عمده اش را به دلیل دواخطاره بودن در خدمت ندارد. آنها قاسم دهنوی و اسماعیل فرهادی هستند.

برانکو بزودی برنامه می دهد

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس ظرف امروز و فردا برنامه هایش را برای فصل آینده لیگ برتر به محمدحسین نژاد فلاح قائم مقام این باشگاه ارائه خواهد کرد. تمرینات این تیم تا اواخر خرداد تعطیل شده است.

احترام فیفا به مظلومی و اصلی

دیروز در جلسه انتخاباتی فیفا برای تعیین رئیس جدید نهاد حاکم بر فوتبال جهان، حاضران به احترام دو «درگذشته» بزرگ یک سال اخیر فوتبال ملی ایران- غلامحسین مظلومی و عزیز اصلی- یک دقیقه سکوت کردند.