آرشیو چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۲۷۸
جامعه
۱۷
حق با شماست

پلیس آب؛ ضرورت روزهای گرم پیش رو

افزایش ناچیز حقوق/ آقای جعفری از قم گلایه کرده که حدود 14درصد به حقوق ها اضافه کردند، ولی از آن طرف بیش از 50درصد به قیمت برخی اجناس و کالاها اضافه شده است. آیا این عدالت است؟

ایثارگران را دریابید/ آقای موسوی از کرمانشاه هم گفته خوب است مسئولان برای کسانی که دارای کارت ایثار هستند، خدمات مطلوب تری در نظر گیرند.

شایعه ای که واقعیت شد/ یک شهروند از بروجن عنوان کرده که قبل از سال نو شایعه افزایش قیمت بنزین بعد از سال جدید تکذیب شد، ولی جالب است که این افزایش قیمت صورت گرفت و شایعه به واقعیت تبدیل شد.

سبد کالای رمضان چه شد؟/ آقای سردارزاده گفته چرا برای بازنشستگان کشوری و دیگر بازنشستگان، سبد کالایی در ماه رمضان در نظر نمی گیرند؟

روی خط 162

کارشکنی برای گرفتن وام/ یک شهروند هم از روزنامه جام جم خواسته به بانک مرکزی بگوید که برای اخذ وام، قانون استعلام چک برگشتی را حذف کند تا مردم را در تنگنا قرار ندهند.

دخانیات ممنوع / یک شهروند هم پیشنهاد داده در شهربازی ها و اماکن عمومی و بوستان ها تابلوی استعمال دخانیات ممنوع نصب شود و نگهبانان هم تذکر دهند.

پلیس آب/ یک شهروند از تهران گفته برای جلوگیری از اسراف آب، باید پلیس آب تشکیل شود. یعنی با هماهنگی نیروی انتظامی به افرادی که مشغول شستن خودرو هستند، تذکر بدهند و در صورت نیاز برخورد قانونی صورت گیرد.

ارزش افزوده های چشمگیر روی قبض موبایل/ یک شهروند هم گفته اخیرا مبلغ قبض موبایلم به 72 هزار تومان رسید، اما جالب است که از این 72 هزار تومان، مبلغ 27 هزار تومان خدمات ارزش افزوده نوشته شده است.