آرشیو سه‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۳۲۶۹
ورزش
۱۵

خبر

مدافع استقلال: اسیر رونالدو شدیم

هرایر مگویان، مدافع استقلال با تیم ملی ارمنستان مقابل پرتغال و رونالدو بازی کرد. در پایان این مسابقه پرتغال 3 بر 2 و با درخشش رونالدو برنده بازی شد اما مگویان هم گل زد. او درباره تقابل با ستاره فوتبال دنیا می گوید: «حق ما باخت نبود، واقعا اسیر رونالدو شدیم. او مهارشدنی نیست. یک آدم فضایی است. امثال رونالدو و مسی بازیکنانی هستند که هر از چند دهه متولد می شوند. واقعا حرکات رونالدو در زمین استثنایی بود و هر چه تلاش کردیم، نتوانستیم مهارش کنیم. ما مغلوب رونالدو شدیم.»

برانکو جمعه می آید

پس از صحبت های تلفنی محمدحسین نژادفلاح با برانکو قرار شد پرسپولیس مقدمات لازم برای سفر این مربی و دستیارانش به تهران را فراهم کند. سرمربی کروات پرسپولیس و دستیارانش قرار است بامداد روز جمعه وارد تهران شوند. این در حالی است که مسوولان پرسپولیس در تلاش هستند قبل از سفر برانکو به تهران بخشی از مبلغ قرارداد این مربی را به او پرداخت کنند. همچنین قرار است بعد از بازگشت مربیان کروات پرسپولیس به تهران، جلسه ای میان برانکو و نژادفلاح برگزار شود تا هماهنگی های لازم در خصوص جذب بازیکنان جدید و برنامه های تمرینی و اردویی سرخپوشان صورت بگیرد.

ادامه بلاتکلیفی در داوری فوتبال

چهارشنبه گذشته کمیته داوران فدراسیون علی میرزابیگی را به عنوان رییس پیشنهادی به علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال معرفی کرد. با این حال ظاهرا دبیر کل فدراسیون میرزابیگی را به دلیل مدرک لیسانس قبول نکرده است. تا روز گذشته مسعود عنایت گزینه اصلی برای ریاست دپارتمان داوری بود اما شنیدیم که خداداد افشاریان و حسن کامرانی فر نیز از گزینه های دیگر ریاست دپارتمان داوری محسوب می شوند. به این ترتیب دپارتمان داوری که کار اجرایی داوری در فوتبال کشور را برعهده دارد هنوز بلاتکلیف است آن هم در شرایطی که لیگ برتر پانزدهم از مرداد ماه آغاز خواهد شد. از سویی دیگر گفته می شد مسعود مرادی هم می توانست یکی از گزینه های اصلی ریاست دپارتمان داوری باشد اما او هیچ تمایلی برای ریاست دپارتمان نشان نمی دهد.