آرشیو چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۳۲۶
سیاست
۳

گزیده ای از نطق دیروز رسایی

بعضی از دوستان می گویند رهبر انقلاب هستند و مگر کسی جرئت پیدا می کند به ایشان موضوعی را تحمیل کند، عزیزان آنکه علی(ع) بود، به او ابوموسی اشعری را تحمیل کردند، حالاایشان که سیدعلی است. مگر غیر از این بود که خیانت برخی از فرماندهان امام حسن(ع) باعث صلح حسنی شد، مگر غیر از این بود که امام فرمود من جام زهر را سرکشیدم، امام نگفت داروی تلخ گفت جام زهر یعنی، مجبورم کردند این کار را کنم. همه بدانیم تحمیل به ولی، نتیجه تصمیم اصحاب ولی است نه تصمیم خود ولی. اول یاران علی(ع) تصمیم گرفتند و تحمیل را پذیرفتند، بعد علی(ع) مجبور شد. امروز اگر مجلس کوتاه بیاید شاید به رهبر انقلاب هم تحمیل کنند. ما باید یکپارچه امروز این پیغام را بدهیم.

گفته می شود امام مخالف شعار مرگ بر آمریکا بود. کسی گفت من در مورد قرارداد 598 حرف های ناگفته ای دارم که بعدا خواهم گفت و قصد داشت قبل از 10 تیر در آستانه تحمیل کردن این شرایط، آن ناگفته ها را به رهبری بگوید و شما دیدید رهبر معظم انقلاب چقدر زیرکانه در حرم حضرت امام، ایدئولوژی سازی برای موضوع تحمیل را خنثی کردند.

جناب آقای روحانی آب خوردن مردم هیچ ربطی به تحریم ها ندارد؛ جیسون رضاییان بازداشت شده و همین جاسوس آمریکایی یکی از وظایفش این بوده که درمورد آب شرب تهران تحقیق کند برای اینکه از آن طریق فشار بیاورند. سوال من این است از جیسون رضاییان چه مقام مسئولی در نهاد ریاست جمهوری حمایت کرده، چرا اجازه بازداشت این مقام مسئول که از اقوام یکی از مسئولان است را نمی دهند؟ من از سربازان گمنام امام زمان در سپاه و قوه قضائیه که محکم برابر این پرونده ایستادند، تشکر می کنم. ان شاءالله رای یکپارچه مجلس ثابت می کند مجلس پشت سر رهبر انقلاب و خون شهداست.